Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Jag kallar min för Grynet :)

• Tolle83

Jag vill varmt rekommendera appen babydax . Verkar superbra! Där står de även till pappan :)

• Tolle83

De finns en norsk app som heter baby lite förstår veckorna me 4+3 typ såg nu att de inte gjorde påförra appen ja rekommendera :S

• Tolle83

Jag mår inte heller illa.. Bara om jag inte äter, men så va de innan ja va gravid me :) dock en aning yr i huvudet och bubblig som 17 i magen.
    De drar även i magen och ibland när ja hostar eller reser mej drar de till som fasen i äggstockarna ( tror jag de är) o de gör mej livrädd.. Nån som också har så?

Ari; ja beklagar verkligen och önskar dej lycka till nästa månad

• Tolle83
    bevingad skrev 2011-11-05 23:34:29 följande:
    Välkommen och grattis Hoppla!!!

Alltså... vi är 3 st på jobbet som är gravida, bf i maj, juni och jag juli
    Känns ju sådär spännande att berätta för chefen... dom 2 andra har gjort det o så ska jag oxå... undrar vad hon kommer säga .-)
    Fick idag veta oxå att det eventuellt (rykte) är en till som är gravid... helt galet!!

Mår bra som tusan förutom brösten som värker och tröttheten som ständigt finns med, men illamåendet jag hade första dagarna verkar vara borta

vi är också 3 på jobbet, jag tänker dock vänta att berätta... dom andra i april och ja i juli :)
  • Tolle83

jag ock min man har varit tillsammans i 4 år, gifta i 2,5 sambo i 4 år... Vi flyttade ihop efter nästan bara 1 vecka... :D

• Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 22:56:24 följande:
    Neej, nu blöder jag också

Åhh nej ! Hoppas på ofarlig blödning! Har du blödid de tidigare garviditeterna?
  • Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-11-07 16:05:18 följande:
    Ella - när jag googlade stod det att symptomen försvinner på några dagar.

De är jätte olika. En del tar de veckor för andra bara några dagar... Mitt först mf tog de 2-3 veckor innan symptomen försvann, Då blödde jag i 1 månad nästan...
    Sen beror de ju på hur långt gången man var... Mitt andra mf hann ja knappt få några symptom, och de mf kom bara som en vanlig mens....

Ledsen Ella Jade för din skull. Styrkekramar till dig. {#emotions_dlg.flower}    
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-07 17:02:04 följande:
    Önskar bara min kropp kunde bestämma sig! Om det nu är (var) missfall, kan de inte komma mer blod!? Om det är utomhavandekvedskap - mer smärta!? Hellre det än detta spekulerande, för inget stämmer och det gör mig bara mer tokig!!

Har bestämt mig för att göra det andra ultraljudet imorgon ändå.. skadar inte med flera åsikter..

Tack alla för era styrkekramar, betyder så mycket Hjärta

Men om de var ett tidigt mf så kan den lilla blödningen som du trodde va en nidis räcka med blod eftersom du precis slutat med minipiller, men de stämmer ju ändå inte om testen ff visar + visserligen sitter hormonerna (hCG) i bra länge... USch ovist att inte veta!
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-07 17:24:13 följande:
    Det var det jag tänkte! Men jag hade gjort ett gravtest bara några dagar innan "nidblödningen" och då vart testet negativt. Gjort fler tester innan med som alla visat negativt. Om det var missfall redan då borde jag haft plus för länge sen. Så missfallet kan inte vart då, men kan vart nu i onsdags. Men märkligt med så lite blödning o smärta. Fattar inget, men återstår att se..

När jag fick mitt 2a mf, nu i juni, så fick jag knappt + på stickan, och hCG visade ynka 3 så de va så tidigt att hade jag inte testat då hade jag inte vetat oom att ja fick mf.. Men är man tesotman och försökt i nästan 3 år så testas här för fullt dagarna innan BIM..
    Men då hade jag inte alls ont och jag blödde inte alls speciellt mycket..

Hoppas de löser sig!
Svar på tråden Juli bebis 2012