Inlägg från: Bragdoll |Visa alla inlägg
  • Bragdoll

Juli bebis 2012

Ja men det är ju otroligt att det kan gå så himla långsamt ändå. Speciellt tråkigt är det när mina två andra huliganer är hos sin pappa.. då går dagarna långsamt kan jag lova :/
    Men det är skönt att man har en massa delmål iaf.

Har du varit hos BM och lyssnat på hjärtljud eller något?
    Hos min BM är första mötet i v 24 eller nåt :-O
    Hade gärna varit dit nu i v 16 eller så.. bara för att få lyssna på hjärtljuden, för som det är nu vet man ju inte hur det är där inne. 

• Bragdoll
    owner skrev 2012-01-20 20:19:01 följande:
    jag har gått hos en privat i sundsvall för jag har haft lite olika problem med infektioner å grejer och har då varit där och kollat både vul och ul. inte lika bra bilder som på sjukhuset men man ser ändå klart och tydligt. jag hade hoppats på att kunna se kön igår men det gick då inte :) hoppas det går att se på rul men jag vet att dom inte talar om i sundsvall...
    Man kan fråga. En granntjej fick veta iaf, och jag har själv sökt här på familjeliv och det är flera som frågat innan själva undersökningen börjat. Har man tur får man någon som är på bra humör :D
  • Bragdoll

Har gått upp 3 kg sen inskrivningen och jag tror att jag följer den vikten hahaha. Annars har jag nog gått upp 7 kg jag också.. Vilket beror på frosseri för att slippa illamående.. vilket naturligtvis inte har hjälpt. Hmm, det där med småäta är verkligen inte min grej :/

Väger 69 nu iaf. 

• Bragdoll
    Maho81 skrev 2012-02-01 09:35:04 följande:
    Fler än jag som inte mår så värst bra? Jag är så yr hela, går jag ut med hunden får jag hålla mig i träd för att inte tuppa av, när jag har kunder (jobbar bara 4 timmars pass numera eftersom jag inte klarar mer, jobbar som frisör) så håller jag på och tuppar av flera gånger och mår riktigt dåligt. Nu har det även börjat ila (gör lite ont) i blygdbenet också.. Vad är detta?
    Kolla B12 också. Det har jag brist på, så jag får äta det och järn nu. Järn blir man tyvärr lite illamående av, men det brukar ge med sig.
    Annars har du kanske väldigt lågt blodtryck, men då brukar det mest kännas när man ställer sig upp. 
  • Bragdoll

Nu ska jag snart åka in på UL, gud vad spännande det känns, och nervöst för att de ska hitta något fel.. uuuuh. Klockan 11 har jag tid.. nära nu!

• Bragdoll

Nu är jag tillbaka :) Det var en liten sprattelkuse där inne som låg i skräddarställning med hakan i händerna. Vinkade lite då och då och sparkade en massa.
    Allt var precis som det skulle och måtten stämde och inga spalter syntes. Skönt.
    Blev flyttad tre dagar och det känns överkomligt :) Så nu är mitt bf 9:e juli.

Tack för alla lyckönskningar :) 

• Bragdoll

Jag tycker det är såååå svårt med flicknamn. Pojknamn har vi redan bestämt så det är klart.. men flicknamn!! Hur svårt kan det vara egentligen?
    Alla fina namn är upptagna av antingen kompisars barn eller av människor som jag tyvärr inte tycker om av olika anledningar..

Kommer ni på bra namn? 

• Bragdoll
    Hera78 skrev 2012-02-10 21:13:55 följande:
    Engla80: FL har sedan något år äntligen ändrat att en tråd inte stängs och det finns en speciell tråd med BF-lista, sitter på mobilen så jag kan tyvärr inte leta upp den. Det finns även en bildtråd. Kanske den som startade tråden kan uppdatera trådstarten?
    De finns redan i trådstarten :)
  • Bragdoll

Om det blir en grabb blir det Theodor :)

Mina andra heter Isabelle och Jonathan så jag vill att det ska passa liksom, men det är sååå svårt med just tjejnamn. Det får helt enkelt bli ett namn som jag gillar "sådär", för jag är inte störtförtjust i något av våra funderingar.

Linus heter min gamla älskade nalle :)  

• Bragdoll
    snoffsan08 skrev 2012-02-10 22:05:45 följande:
    Hi Hi Hi, där ser man. Har du kvar den från då du var liten? Theodor är ju hur gulligt som helst! Tänker på chipmunken då i alvin och gänget, SÅ söt. Men ni ville inte ta reda på könet idag, eller kunde ni inte se det? Jätte fina namn dina andra barn har oxå. Mina heter Ellinor, Erik och Frida.
    Haha, ja han är ju för söt.. Var och såg senaste filmen på bio med barnen i nyår. Det gick inte att se könet tyvärr, annars hade vi fått veta.
    Dina barn har också jättefina namn :)

Ja jag har kvar min Linus, de gånger sonen har glömt sin nalle hos pappa så tar han Linus som reservnalle. Han är perfekt, och nosen går att snurra på ;) En mycket viktig detalj kan jag säga.
    momster skrev 2012-02-10 22:33:35 följande:
    Denver kommer vår bebis heta om de blir en pojke. Zoey blir det troligtvis om de blir en tjej. Våra tidigare barn heter Kevin och Trinity.
     Mycket häftiga namn, jag har ett franskt efternamn och vill gärna att det ska funka ihop med det också, gah det är så svårt!!
Svar på tråden Juli bebis 2012