Juli bebis 2012
Har fått typ träningsvärk liknande i magen idag... någon mer?
Annars ont som f-n i brösten men annars är allt som vanligt typ
Vad skönt det verkar vara positivt ändå Ella Jade!!!
Har fått typ träningsvärk liknande i magen idag... någon mer?
Annars ont som f-n i brösten men annars är allt som vanligt typ
Vad skönt det verkar vara positivt ändå Ella Jade!!!
Vill dela med mig av hur jagj berättade för mamma att hon skulle bli mormor (2a barnbarnet men mitt första)...
Skrev på ett kort till henne ungefär såhär;
Hej Mormor!!
Här är det varmt och skönt, ca 37 grader. Jag simmar mycket.
Tyvärr kan jag inte vara mer er och fira jul, men i juli kommer jag så då ses vi!!
Längtar till dess
Mamma läste och läste men fattade inte, så gav henne ett par små strumpor och då föll polletten ner
Underbart!! Sambon kunde inte hålla sig och berättade i tele till sina föräldrar direkt när jag plussat, men dom trodde inte honom först, det är deras första barnbarn och svärmor har tydligen redan börjat planera och enl. svärfar är bebisen det enda hon kan prata om... så kul!!
Välkommen och grattis Hoppla!!!
Alltså... vi är 3 st på jobbet som är gravida, bf i maj, juni och jag juli
Känns ju sådär spännande att berätta för chefen... dom 2 andra har gjort det o så ska jag oxå... undrar vad hon kommer säga .-)
Fick idag veta oxå att det eventuellt (rykte) är en till som är gravid... helt galet!!
Mår bra som tusan förutom brösten som värker och tröttheten som ständigt finns med, men illamåendet jag hade första dagarna verkar vara borta
jag är i vecka 6 (5+2) har varit super mega trött nu i 2 dagar, orkar inte annat än att sova och sen jobba och sova så tråkigt!!
Jag och sambon har varit tillsammans 1år och 10 månader, vhar bott tillsammans i 1 år och 2 månader
Känns liksom bara så rätt
Jag har lagt till dig susanne på f-book, vill oxå va med i gruppen Lotta heter jag
nä fy för blödningar!!! Blir ledsen när jag läser detta
Håller alla mina tummar för er tjejer!!!
Styrkekramar i massor får ni!!
Beklagar Tifan!!! Hoppas det blir er tur snart!!!
*kramar*
Jahapp... då får jag joina er andra som har blödningar
Fick igår rosa på pappert, men sen har det inte kommit mer. Men har fått ont i magen och ryggen...
Ska till bm på fredag så får se vad hon säger då... usch... va inte alls skoj att vara på jobb och se blödning
Va tvungen att prata med en kollega om det, hon va otroligt bra att prata med!!
Hon hade haft blödningar med båda sina barn...