Juli bebis 2012
Jag blir så ledsen när jag läser om alla som börjat blöda fy alltså varför kan inte bara allt gå bra när olyckan väl blivit gravid en stor kram till er alla
Jag blir så ledsen när jag läser om alla som börjat blöda fy alltså varför kan inte bara allt gå bra när olyckan väl blivit gravid en stor kram till er alla
Ingen aning ella Jane jag har haft tjock slem hinna då jag varit gravid förut
hehe nej min mage är i uppror bubblar hela tiden i den,,
Idag ska jag på inskrivning =) ska försökaa få till ett tidigt vul så håll tummarna för mig att hon vill,.. Jag mår bara nästan illa på morgonen innan jag ätit sen går det över,. skönt att man slipper må illa hela dagarna..
jag är lika håller på bli tokig.. sen sitter man som en zoombi på dagarna.. jag förstå rinte jag vaknar flera gånger ibland på en timme och snurrar omkring i sängen och håller på.. jätte jobbigt,,
hej och välkommna alla nyplussade. jag har nästan slutat må illa kommer bara i bland.. det gör mig lite orolig.. och jag känner inte av bröstn som innan heller kan det vara för man vant sig lite så man inte tänker på det?
men jag tycket synd om min familj jag är på ett jäkla humör så irreterad och sur hela tiden,, blir galen på mig själv och känner hur tårarna bränner under ögonlocken..
jag väger 83 till 173 så jag är med överviktig hade bmi på 27 nått.. men min bm sa inget om det. men jag försöker tänka på vad ja stoppar i mig även om det är svårt...
är det någon av er som ska vaccinera sig? mot influensan behöver man göra det när man är så tidigt i graviditeten? det är ju gratis för gravida.. bara en undran
hehe ja det är pinsamt men magen bubblar hela tiden hehe,, jag är i v 6+2 idag.. jag märker inget på brösten bara lite ömma däremot är magen skit svullen ser ut som jag är i 4e månaden eller så
jag mår lite illa men inte så farligt.. mest på morgonen och sent på kvällen / nattne. men idag har jag haft såna känningar i magen verkligen skumt altså det stramar och drar och känns som när jag har ägglossning fast mer. en har jag fått ökad flytning det är rinnigt eller vad man ska säga men ingen färg har dem och luktar inte illa men otroligt mycket mer flytning än jag brukar ha va sjutton kan detta vara nu är v 6+3 idag
jag tar bort mig från listan hur man nu gör det.. jag var in på akuten idag inget foster och lite bruna blödningar fidk lämna hcg prov och ksa tillbaxs i nästa vecka men det ser inte ljust ut.. har lite ont med i magen nu så tror det r på g ut
Lycka till alla andra som väntar bebis i juli
Tack ja ajg evt tyckte det med men nu är man en av dem som det inte gått bra för.. jag vet inte hur man mår egentligen känns som man är i chock lite,, Ändå bra att kroppen fungerar och sätter ig ång själv så mans lipper gå vänta på missfallet plus att det blir långdraget.
Ja det kanske jag blir men detta är tredje gången jag får miss fall på inte för ett år