Juli bebis 2012
Jag har inte sovit en hel natt sen april -09, då jag va gravid me sonen..
Det är som du säger.. bara att vänja sig... antar att kroppen vänjer sig någon gång för eller senare.. : )
Har idag inhandlat ett par till mammabyxor i alla fall och lite stora linnen. Hittade
de även en poncho som passar mig utmärkt... : )
Jag blir så himla andfådd när jag går länge.. har fått sämsta kondisen.. : ) Tycker också att tuttarna har växt de senaste veckan.. verkar som de är inne i en växtperiod.
Vet som sagt inte helt säkert om jag har känt bebisen, men jag tror att jag har det, och jag tror att det är mer de senaste dagarna, men jag är inte helt säker.. känns ju inte som sparkar direkt än... Men jag längtar verkligen tills jag med all säkerhet vet att det är bebis som rör sig...
Är idag i v 16+6.. : )
Längtar tills vårt RUL den 17 Feb... : )
Idag välkomnar jag v 18! : )
Välkomnar v 19 idag! : )
Tror att jag känner bebisen, men jag önskar att jag snart får känna någon rejäl spark som ni andra... : )
Nästa vecka är det dags för RUL. Håller tummarna att allt går som det ska..
Kram på er!!
Nu har jag varit på RUL. Det blir en pojke!!! Har ju redan två pojkar och är en riktig pojkmamma så jag blev glad. Mannen hade nog velat ha en liten tös, men han kommer nog över det.
Bild finns i bildtråden.
Grattis till alla lyckade RUL:er!! : )
Håll tummarna för mig nästa vecka! : )
Hur känner ni rörelse från bebisen? Känner ni någonting varje dag eller?
Jag har nojjat lite i två dagar nu för det känns som jag har känns lite mindre buffar, men ändå känt någon varje dag så, men ja... tänkte bara höra hur ni har det...
Är ju min första graviditet så jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas heller för den delen... : )