Juli bebis 2012
Köpte dom här begagnade på facebook, söta! Men nu har man inga byxor som passar till.

BM besök idag, går in i v 40 på imorgon! Helt sjukt :)
Allt var fint iaf och bebis låg fixerad och långt ner i bäckenet! Första av tre som är fixerade innan förlossning, hoppas det är ett bra tecken då jag haft grymt långa förlossningar innan!
Grattis till alla nya bebisar!
Här är det 4 dagar kvar till BF, men en vecka till efter det får jag nog vänta.
Ska på UL och kontroll på fredag, om det inte ser bra ut då blir jag igångsatt/snittad...
Jag har också legat över den övre kurvan alla mina graviditeter, och barnen vägde 3220 resp. 3218 när de kom ut Jag hade dock inget fostervatten knappt - men min BM säger att jag har en väääldigt stor livmoder. Komiskt eftersom jag (när jag inte var gravid) en gång fick höra att min livmoder var det minsta hon sett ;)
Jag är också kvar, bf+3 idag! Men det gör mig inget då jag varit så inställd på minst en veckas övertid! Idag har jag dessutom första semesterdagen (jobbade till i torsdags) så jag mest njuter :)
BF+5 här och det har inte hänt ett skvatt. inte ens en liten förvärk! Idag är första dan då jag faktiskt känner att jag är trött på det här. De andra kom på bf+8 och bf+11, men denna gång har jag en känsla av att jag kommer bli igångsatt!