Min bvc-sköterska säger oxå att "sömn föder sömn" ;) Charlie är typ som en egen väckarklocka och sover 30minuters tupplurar på dan. Han sover 3ggr med den sista mellan 16-17. Sen somnar hn för kvällen strax efter sju och sover hela natten. Får allt gå in och ge han nappen olika många ggr per natt men jag kan inte klaga. Han är en underbebis...lätt att lägga och sover bra. Har vart lite funderingar på mjölkallergi med hårt bajs och lite knottrig hud och han va ju helt galen när han skulle få mat,ersättning. Så sen lördag äter han inte ersättning längre och ingen välling. Han älskar mat så jag körde på stenhårt med mat och massa katrinplommon. Det funkar jätte bra. Gröt till frukost och kvällsmat ocv mellan det lunch och middag bestående av min mat tex potatis,morot och idag introducerade vi kyckling. Han bajsar bättre än han nånsin gjort. Innan va det med hjälp av termometern på skötbordet utan nu är det fin färg,inte grönt, och någorlunda mjukt. Nu kommer det flera ggr om dan men antar att det stabiliserar sig sen. Han dricker oxå en del vatten som säkert hjälper till.