• Tibell

Juli bebis 2012

chess : har räknat både när hon ligger själv på golvet men också när hon sitter i famn

Indragningar i halsgropen har hon.

Har två barn med astma så jag borde ju ha koll på det här med andningen

Men hon är pigg och nöjd, ingen hosta...så astma är det ju inte iallafall...

Aja..får ta upp detta med hennes allergiläkare

• Tibell

Momster : Men då Hur ser ett andningsuppehåll ut ? Beskriv gärna.

Är det när han sover ?

• Tibell

Filma nästa gång det sker och visa läkaren !
    Det skulle ju kunna vara epilepsi.. Men vi får verkligen hoppas det inte är det !!

• Tibell

trolla : Lycka till imorgon ! kommer tänka på er .. hoppas verkligen ni kan få hjälp !

3 kg är ju jätte mycket att tappa

vad misstänker de ?

• Tibell

Vi har också bytt till sittdelen..har en brio go så sitsen är ju ergonomisk !

Vi har den dock på liggläge hela tiden

chess : nej jag kan inte känna igen mig Lovis väger nu 4.9 så hon är ganska liten fortfarande..hahaha..

Åh skruttan har en allergisk reaktion igen Matvägrar, kräks, bajsar slem och har sår i rumpan. ..dumma allergier !

• Tibell

Nej man måste absolut inte ha ergonomisk sittdel :)
    men för min lilla donna som är så pyttig skulle hon sitta så illa in en annan vagn..

Köper ni några julklappar till era små ? Lovis kommer få ett paket med massor av kläder av oss :)

En till fråga när jag ändå är igång... Hur gamla kommer era vara när de får egna rum ?

• Tibell

Mina andra töser fick sina rum när de var 5 och 7-8 månader gamla :)
    Skulle tro att vi kommer göra iordning Lovis rum i januari februari någon gång !
    Alla barnen har sovit hela nätter sen de var 1 månad gammal så då har det funkar bra !
    Lovis sover mellan 19-6 så hon är också redo för eget rum strax !
    Vi ska bara flytta om lite först. De två stora vill dela rum så de ska få ta vårat sovrum eftersom det är större. Och så ska Lovis ta över våran mellersta rum...
    Så lite tapetsering och nya sängar till de stora måste fixas innan vi kan byta

• Tibell

Jag vågar inte skriva hur Lovis sover...då blir ni nog galna på mig :(

Men åh andra sidan sliter vi med hennes allergier som bara förvärras...så då kan jag trösta mig med att hon sover bra i allafall ;)

• Tibell

Momster : Äter han något mer än neocate ?

Ellebelle : Håller alla tummar !!

aaev : Underbara svärföräldrar .. tummen upp för dem !

Och håll alla tummat för Lovis är ni snälla ! Vi håller på att prova vete/havre nu...

Svar på tråden Juli bebis 2012