chess07 skrev 2012-09-03 19:02:51 följande:
Hej Allihopa!
Har inte varit aktiv här på ett tag då vi haft en massa annat för oss!
Njuter av livet som mamma till lille Arvid!
Ser att ni snackar om sex! Är intressant att se hur olika syn vi har
Vi hade sex så fort avslaget gett sig, efter ca 3 veckor (fick nästan inga bristningar). Under graviditeten hade vi sex minst 1 gång i veckan iaf! Nu har det bara varit några ggr sen han föddes, men för mig är sex en viktig del i vårt förhållande!
klart att sex är viktigt! beror nog lite på hur man mår och så, eller för mig gör det det! vi hade inte sex någon gång mellan v 6 och 25 på graviditeten för att jag hade sån jävla illamående, sen provade vi en gång, jag var helt för det men det blev sån kontrast för min man med magen när han inte fick "vänja sig" långsamt (till skillnad från graviditeten innan då vi hade sex helt igenom) om ni fattar så han hade svårt att få till det :P och då blev faktiskt inte jag så sugen heller!
min förlossning "startade" runt 19.30 och 00.43 samma dygn var lilleman ute och eftersom dom andra är födda med kejsarsnitt räknas jag som förstagångsföderska ioch min förlossning gick alldeles för fort enligt alla bm jag snackat med så trots att lilleman är 6 veckor så är jag inte återställd än, vår hos bm ionsdags och plockade bort några stygn men känner mig inte alls på g där nere, dessutom har jag avslag fortfarande =/