Inlägg från: Tvåbarnsmamman78 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman78

Juli bebis 2012

Mår piss... Konstant illamående och uppsvullen mage. Känns som att jag är magsjuka hela tiden. Kan inte vara i köket när man lagar mat. Är hungrig men har svårt att äta. När jag väl äter växer det i munnen på mig.. Måste ligga typ jämnt för det är vad jag orkar. Anfådd är jag med. Trött som fan.... Ska man verkligen må så här? Hoppas det hår över snart för det är jöttejobbigt

• Tvåbarnsmamman78

Är det mot illamåendet??? För mig är inte det de värsta utan att magen hela tiden känns som att jag är i 9 månaden, och full på något sett så att jag blir kräkig. Men måste ju äta.. Eller? Kanske ska prova att bara äta fil. SUCK

• Tvåbarnsmamman78

Är så sjukt trött.. Orkar halva dagarna sen faller jag i koma... Hoppas detta går över snart.. Så trött så att jag kan börja gråts för att det är jobbigt. Har ju två barn att ta hand om. Suck....

Funderar på kub men blev nervös när jag läste här att någon fått 1 på 110 och då gjort fvp.. Vill inte göra det.... Är 33 år i dec.. Hur resonerar ni andra??

• Tvåbarnsmamman78

Kub testet ska ju göras i v.11-14 eller något sånt menar de då 10+ något eller ska man ha gått 11 fulla veckor (alltså då v12)??? Förstod ni vas jag menade??

• Tvåbarnsmamman78

När jag fick barn 2 var min dotter 2,5.. Vi köpte ingen syskonvagn utan när vu gick till dagis hade vi ståbräda eller så fick hon gå själv. Det gick super. Åkte vi dock någonstans så hade vi två vagnar med oss så att hon också kunde sitta. Nu när vi får 3.e så kommer barnen vara 6 och 3,5...

Svar på tråden Juli bebis 2012