Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

På fredag när jag ska göra VUL är jag i v 6+4, kommer hjärtat synas då? Kommer nånting annat än hinnesäcken synas?

• Tolle83
    bevingad skrev 2011-11-07 18:14:28 följande:
    nä fy för blödningar!!! Blir ledsen när jag läser detta
    Håller alla mina tummar för er tjejer!!!
    Styrkekramar i massor får ni!!

Jag h¨ller fullständigt med!
  • Tolle83

^hh jag hade ju skrivit/ räknat fel...
    På fredag kommer jag vara i v 6, (5+3) D¨å lär ju inget hjärta synas :( 

• Tolle83

Jag har än så länge inga craving.. Egentligen tror jag inte att de finns nåt sånt.. :) Bara ett settt att skylla dålig vana på :D haha närå- Men tanken har funnits...
    Däremot drömmer jag. MASSOR och konstiga saker. Jag är ockås väligt yr vilket är rätt obehagligt.  Fisig i magen är jag också och LIVRÄDD att bli förstoppad! Jag dricker kaffe på morgonen endast för att kunna göra 2an. Annars tycker jag kaffe har börjat smaka kostigt...

Jag gick idag in i v 6. 5+0. Är pissnervös inför vvulet på fredag. Jag vet att även om jag inte får nån blödning innan dess så kommer jag få panik om han inte ser nånting. Även fast jag egentligen vet att de är för tidigt. 
    Jag vill så gärna se ett pickande hjärta så jag vet att grynet finns där. De skulle kännas mer verkligt på nåt vis...  

• Tolle83
    AnnA1985 skrev 2011-11-08 19:37:34 följande:
    Jag går också in i vecka 6 idag <3 Va ju tvungen att berätta för läraren att jag väntade samtal från mvc igår, så hon visste varför jag bara skulle svara i telefonen helt sådär framför nyllet på na på mittsamtalet :p
    Så tid för information fick jag om precis 1 vecka, och då skulle vi även boka tid för inskrivning.. trodde man skrev in sig vid första besöket redan, men kanske olika från stad till stad?!
    Min gubbe har inte fattat att han ska bli pappa än.. han tror inte riktigt på testerna, haha. Blir väl mer verkligt när man börjar få mage ^^ 

jag har bf 9 eller 10 juli, såg att du hade 9 :) kul! hur mår du?
    min karl vågar inte tro att de är sant. han vill knappt prata om de, vilket gör mej lite ledsen... 
  • Tolle83

Jag vågar inte ha sex.. Jag är livrädd att nåt ska hända.. Växtvärk har ja me o ont i svanken, men inget illamående.. Bara om ja inte ätit i tid.. Yr är ja me o på ett strålande humör men kort stubin :)

• Tolle83

Välkommen Feah!
    Den här tråden är sjukt effektiv. De är så mysigt att krypa upp i soffan med ett stort glas te och läsa ikapp allting :)
    Jag väntar också första. Vi har försökt i nästan 3 år och blev nu satta i kö för att få göra IVF i januari. Men som de verkar nu behövs inte de :) visst e de spännande?! De är sjukt vad mycket som händer med kroppen på så kort tid.
    Skönt att allt såg normalt ut!
    Ja ska Göta vul på fredag, men är endast o v 6 (5+3) då så de kommer förmodligen inte summas annat än en hinnsäck..

• Tolle83
    s85 skrev 2011-11-09 16:23:10 följande:
    Hej, var på VLU idag och är enligt det i v5+0, man kunde typ ana en liten bebis, men ingen hjärtaktivitet ännu. Läkaren trodde det beror på att det är för tidigt, hoppas det syns på måndag. Drömmer

De stämmer nog.. jag har enligt egen uträkning BF 10 juli (som du) och jag är idag i V 6 (5+1) Jag ska på VUL på fredag är asnervös...
    Vad såg dom på dej? Något annat än hinnsäck? 
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-09 17:06:43 följande:
    Då var det min tur..

De ringde från kvinnokliniken nyss, en ny läkare då den andra är borta på kurs, denna är mycket bättre. Förnuftig, trevligare och varmare person. Så det kändes bra iallafall. Hon sa att hormonhalten nästan är oförändrad. Hon misstänker utomkvedshavandeskap. Hade det vart vanligt missfall borde jag blött mer och halten sjunkit (jag tyckte själv det var väldigt underligt att det pyttelilla jag blödde kunde vart missfall, gått 1 veckan nu ändå).

Hon klämde in mig för ny akut tid imorgon 11:40 för närmare undersökning och ev remiss till sjukhus sedan. Något fel på graviditeten är det iallafall, det var ingen normal sa hon. Sen får vi se vad mer dom säger.. Obestämd Tråkigt att det slutade såhär.

Så e det, men skönt att iallafall nu veta så man kan gå vidare o försöka igen. Är det ngn här som haft utomkvedsh någongång?
    åh nej!
    Jag beklagar verkligen! Massa kramar till dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-09 18:25:05 följande:
    tingeling84 & Ace33: Tack snälla  {#emotions_dlg.flower} Hoppas på få plussa snart igen efter att allt lagt sig och hoppa tillbaka aktivt i denna tråd oavsett BF. Trivs verkligen i denna tråd. Hjärta

Du får väl kika in och gästa oss ibland :D Du ska se att de snart tar sig igen {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Juli bebis 2012