Juli bebis 2012
På fredag när jag ska göra VUL är jag i v 6+4, kommer hjärtat synas då? Kommer nånting annat än hinnesäcken synas?
På fredag när jag ska göra VUL är jag i v 6+4, kommer hjärtat synas då? Kommer nånting annat än hinnesäcken synas?
^hh jag hade ju skrivit/ räknat fel...
På fredag kommer jag vara i v 6, (5+3) D¨å lär ju inget hjärta synas :(
Jag har än så länge inga craving.. Egentligen tror jag inte att de finns nåt sånt.. :) Bara ett settt att skylla dålig vana på :D haha närå- Men tanken har funnits...
Däremot drömmer jag. MASSOR och konstiga saker. Jag är ockås väligt yr vilket är rätt obehagligt. Fisig i magen är jag också och LIVRÄDD att bli förstoppad! Jag dricker kaffe på morgonen endast för att kunna göra 2an. Annars tycker jag kaffe har börjat smaka kostigt...
Jag gick idag in i v 6. 5+0. Är pissnervös inför vvulet på fredag. Jag vet att även om jag inte får nån blödning innan dess så kommer jag få panik om han inte ser nånting. Även fast jag egentligen vet att de är för tidigt.
Jag vill så gärna se ett pickande hjärta så jag vet att grynet finns där. De skulle kännas mer verkligt på nåt vis...
Jag vågar inte ha sex.. Jag är livrädd att nåt ska hända.. Växtvärk har ja me o ont i svanken, men inget illamående.. Bara om ja inte ätit i tid.. Yr är ja me o på ett strålande humör men kort stubin :)
Välkommen Feah!
Den här tråden är sjukt effektiv. De är så mysigt att krypa upp i soffan med ett stort glas te och läsa ikapp allting :)
Jag väntar också första. Vi har försökt i nästan 3 år och blev nu satta i kö för att få göra IVF i januari. Men som de verkar nu behövs inte de :) visst e de spännande?! De är sjukt vad mycket som händer med kroppen på så kort tid.
Skönt att allt såg normalt ut!
Ja ska Göta vul på fredag, men är endast o v 6 (5+3) då så de kommer förmodligen inte summas annat än en hinnsäck..