Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Tack för alla svar angående rörelserna! 

Kram på er! 

• EllaBella02

Välkomnar v 20 idag!! 

På fredag så är det dag för RUL.. Är både nervös och förväntansfull... Håll tummarna att allt ser ut som det ska!

Har även fått ett nedrans skavsår i ljumsken efter mina trosor som inte vill bli bättre.. svider fasiken som eld!! Ringde till BM, och hon sa att jag skulle börja med någon receptfri salva så får vi se på fredag om det inte har blivit bättre, så kan jag får någonting på recept...  antar att jag får gå som att jag har bajsat i byxan fram tills dess... :)

Tycker jag känner bebis mer och mer nu... flera gånger om dagen... Hoppas det är det också och inte bara gaser.. :)

Kram på er alla!!

• EllaBella02
    snoffsan08 skrev 2012-02-14 14:29:52 följande:
    Var på RUL idag :o) Allt såg jätte bra ut, men ack så fel jag har haft. Har drömt tre gånger under denna graviditet att det ska bli en pojke, senast nu inatt. Men det visar sig troligtvis bli en liten tös. VAD SKA HON HETA?!? Bm var inte helt hundra, men det lutade åt en flicka. Fick oxå reda på att min moderkaka inte ligger framtill längre utan ovanför. Jag börjar känna sparkar mer och mer, så det kommer nog snart ska du se. Nu till det tråkiga, jag blev framflyttad hela 8 dagar! Så nu är det beräknat till den 20/7 istället :o(. Alltså v:17+3 idag, då jag hela tiden trott 18+4. Skulle någon vilja vara snäll att ändra det i bf listan och även skriva kön? Jag vet tyvärr inte hur man gör. Skulle bli mycket tacksam för det.
    Grattis till tösabiten och lyckat RUL!! 
  • EllaBella02
    owner skrev 2012-02-16 12:15:37 följande:
    Nu har vi varit på UL och är flyttade från den 14e till den 10e. Det var en liten kille därinne. Vill nån datakunnig ändra på listan åt mig? :)
    Grattis till lycka RUL och lillkillen!!! : )
  • EllaBella02
    chess07 skrev 2012-02-16 14:47:16 följande:
    Grattis till lyckat RUL och  tilgrabben!
    Vi har också varit iväg på RUL idag och allt var som det skulle Hjärta Tog inte reda på kön även om vi båda var nyfikna när vi var där Flört Blev flyttad 1 dag från 11:e till 12:e Juli!
    Grattis till lycka RUL!! : )
  • EllaBella02
    Emma85 skrev 2012-02-16 16:12:29 följande:
    Hej alla söta Julimammor :) 
    skrev in mig i bf listan :) Väntar mitt 4e barn i juli :)
    Hur mår ni alla? 
    Välkommen hit!! :  )
  • EllaBella02
    chess07 skrev 2012-02-16 18:41:06 följande:
    Tack! Var helt fantastiskt att få se den liil* sprattla runt där inne, kände till och med rörelserna Glad
    Låter underbart.. Hoppas att jag får uppleva samma sak imorgon när jag har mitt RUL... : )
  • EllaBella02

Idag har vi varit på vårat RUL!! Allt såg bra ut, och jag vart inte flyttad någonting. Däremot så ville bebis inte visa vad den hade mellan benen så det får bli en överraskning längre fram istället... : )

Nu har jag dock fått en ny noja...

Det är att jag ska ha fått havandeskapsförgiftning... jag tycker själv att jag har svullnat lite i kroppen och sen har jag haft klåda som fasiken på mina lår ( eller framför allt 1 av dom..  ) framför allt de senaste dagarna.. men går det inte över får jag ringa till BM igen i slutet på nästa vecka och se om de kan ta lite prover...

Att man alltid ska vara nojjigt får någonting alltså!! : )

Men skönt att se att bebisen i alla fall mådde prima! : ) 

• EllaBella02
    Trolla75 skrev 2012-02-17 20:57:09 följande:
    Jag hade ju en fruktansvärd huvudvärk för någon vecka sedan... var också rädd att det kunde vara havandeskapsförgiftning, men på VC sa sköterskan att de var i tidigaste laget för att utveckla preeklampsi.

Positiva tankar nu! går man o tror någonting riktigt starkt/mycket så kan det säkert bli så och det är ju inget man vill önska sig...

Du har rätt!! Jag ska försöka att släppa det och bara vara istället.. Det som händer det händer och det är ingen ide att oroa sig innan man vet säkert att man har någonting.... :  )

Bebis var supersöt och hur busig som helst! Mest busig över att den vägrade visa vilket kön det var.. : )

Tack för peppet!!  Kram!

Svar på tråden Juli bebis 2012