Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Hi hi Trolla, du låter som mig :) skönt å inte va ensam. Mitt humör var kasst hela förra graviditeten, men det beror ju på avsaknaden av mina antidepressiva också och inte bara graviditetshormoner. Får hoppas du blir gladare snart...

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Fy vilken morgon jag fick. Jag hade ju ett järnvärde som låg på gränsen när jag var hos bm, så hon tyckte jag skulle prova niferex. Äter redan full dos hemofer. Så varannan dag skulle jag köra niferex. Visst, tog tabletten i morse....en halvtimma senare....så fick jag sånt magknip...och 3 sekunder senare spydde jag upp hela frukosten. I köket >Mamma till Linnea 2008-01-04

• froggyL

Har också börjat få kramp nu, på nätterna. Men spänna tårna mot något, och ev massage om det går.

• froggyL
    rabarberli skrev 2012-03-25 14:58:41 följande:
    Idag är det 100 dagar till BF!

Åh, härligt. För mig med, imorgon :)
  • froggyL

Äntligen tvåsiffrigt :) 99 dagar kvar! Låter jättelångt kvar, men tiden går fort. Speciellt nu när vi flyttar om en månad.

• froggyL

Läskigt såntdär Nilepile89, men ingen fara...du känner ju bebisen, som du skriver. Jag går idag in i v.27 :) och de senaste två dagarna har jag känt såna coola sparkar, fast jobbiga. Ok att mitt första barn sparkade rejält och jag undrade vad jag hade för alien där inne, men nu....nu har foten nästan gått att fånga! Om den inte så snabbt hade försvunnit igen.... Skithäftigt men obehagligt jobbigt också, när den håller på som värst. Men det är så speciellt och underbart så jag överlever ;)

• froggyL

MissFJ; jag skulle TRO att det beror på nattvakterna och inte att det är just natt. Att du liksom är utsatt för ev extra våld som kan uppstå....

Svar på tråden Juli bebis 2012