Juli bebis 2012
Milifjor - skippa helt kanske man inte ska göra. Jag äter väldigt lite kolhydrater. Absolut inget socker i något. Men grönsaker, och någon frukt om dagen.
Milifjor - skippa helt kanske man inte ska göra. Jag äter väldigt lite kolhydrater. Absolut inget socker i något. Men grönsaker, och någon frukt om dagen.
Jag har faktiskt inte frågat. :) Men utesluter som sagt inte något ur min kost. Socker är inget jag tror min kropp behöver, inte den lilla eller. Frukt och bär innehåller ju en del frukstocker, det får räcka :)
Det funkade för oss, bröstmjölk på nappen. Gäller ju att liten inte är hungrig bara för då blir det ett jäkla liv när det inte kommer mer av det goda. Men annars funkade det kanon, nu tar hon nappen.
God morgon allihopa. Ser att fler har 12 veckors fas. Herregud, hon sover så otroligt illa. Hon vaknar varannan tinne bara för att känns det som. Jag har kommit på många anledningar, är det inte en täppt näsa är det snuttigt eller kissig blöja eller så har nappen ramlat ut. Eller så är det bara väldigt Oroligt helt enkelt. Hur länge håller det på? Jag känner mig som ett vrak!
Vi kör också ersättning sedan M var en månad för att hon Inte gick Upp. Men jag delammar fortf och hon nöjer sig med bröstet nattetid, hittills. För oss gav också ersättning bättre nätter till en början och en unge som somnade på en gång. Det har avtagit i takt med att hon vant sig. Jag hade alla gånger valt att slänga fram tutten istället för krånglet med flaska. Så ni som ä sugna på att ge ersättning, var glada att ni slipper ;)
På någon konstig vänster så känns det skönare med sömnlösa nätter bär man vet att det är en fas som fler går igenom.
iinea på intagram :)
Liten har fått sitt vaccin vid 3,5 månan, blev uppskjutet pga förkylningar. Stackarn har haft 39 graders feber i natt och nu sover hon bara. Någon utav era som blev dåliga och hur länge varade det?
Inatt när hon hade feber låg hon och flaxade med armarna så fort man rörde henne. Fall reflexen. Den har liksom varit nästanborta ett tag, kanske yr?
Ja, trött är hon allt hon bara soover och sover. Fick sprutan i går morse vid tio - hoppas på att det blir bättre snart!
Vicki 123 - har samma här! Tror jag har en inflammation i musklerna. Har djävulskt ont. Blivit värre och värre och igår kunde jag knte böja mig. Har haft så ett par gånger tidigare. Har sluppit det ett par år nu, jag började träna upp stabiliteten i bålmysklerna vilket hjälpt men nu är det iaf tbks. Kan nog bli så när man bär och när magnusklerna är lite si och så.