Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Alltid tänker man det värsta i sådana lägen !!! Men inte är det cancer. Finns så mycket annat som är vanligare som kan bråka med tarmen. Oroa dig inte för det. Hoppas du får hjälp snart.

• anjiali

Milea somnade 20.00. Första amning kl: 01.00 och andra nu 04.00. Klar förbättring mot förra natten :D.

• anjiali

Grahnkotten : samma här på mig eller vid bröstet. Men det skiter jag i. Har ju fått sova

• anjiali

Libero använder vi och har gjort med alla barnen. Har aldrig tyckt att pampers fungerat för oss.

Jag är snarare lös i magen. Äter alltid frulle, lunch, mellis och middag. Plus sjukt mycket vatten.

• anjiali

Hon gör det igen, hoppar över 23.00 målet och äter 01.00 och sen nu vid fyra. Visserligen har jag fått en rygg massage där emellan då hon legat och sparkat på min rygg. Men klar förbättring på sömnen de senaste två nätterna. Inget jag vågar hoppas på blir en vana ännu, men det ger ju lite hopp.
    Funderar på att bege mig till gymmet idag för att kolla in mammabarn passet och vad de gör. Kan hända att jag istället kryper ner i soffan med lillskruttan och myser. Skönt att ha en dag då jag får lov att välja .

• anjiali

Fy vilken jobbig dag. Burit på m i 12 timmar. Hon har inte kunnat sova mer än ministunder på mig och Max 20 min i stöten. Plus tillbaka till 23 amningen så räknar med två timmars intervall igen . Var så glad över att hon hoppade över det målet och sov bra. Hoppas hon snart gör det igen.

• anjiali

Min man sa igår kväll att jag skulle få sova. Vad händer ! Han står pall 10 min sen tycker han att jag kanske ska prova att amma IGEN ! Tack för den avlastningen.
    I helgen är det han som är föräldraledig vill jag lova ! Så kan de köra napp träning och jag återhämta min rygg och sömn.

• anjiali

Eller så har man ett barn som inte sover, vare sig i vagn, bil eller själv dagtid. Om hon sover så är det i min famn korta stunder. Sen är hon inte så nöjd. Bar runt på henne 12 timmar igår samtidigt som jag skulle ta hand om de andra barnen. Hon kom även på att vakna varannan timma igen på natten .
    Så var glada över att dom sover. Själv har jag gråtit mest hela dagen.

Nya tag imorgon !

• anjiali

Jag har bärsjal och den älskar hon, använder även bärsele ibland. Ryggen blir rätt trött ändå när det blir så mycket bärande.

Nu har vi varit och handlat fredagsmys och en ny matta plus fina ljuslycktor till höstmörkret. Lite shopping och mat och jag är lite gladare. Plus att det är fredag .

Svar på tråden Juli bebis 2012