Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Värst vad denna tråd stått still idag :O inte likt er tjejer ;)
    Ja äkte hem från jobbet idag. Tröttheten var outhärdlig! Ja mådde illa för ja var så trött.
    Jag har inte sagt nåt till kollegorna än, funderar på att vänta tills jag varit på vul. Jobbar på förskola och har barn med speciella behov på avdelningen. Ja är orolig att nåt ska hända när dom 'flippar'.. Då är de sparkar och slag som härjar...
    Imorn kl 8.15 får ni tänka på mej.. Då är de vul dax och jag är skitnervös!!
    Hur mår ni andra? Idag har ja haft lite småont i magen o ner på ljumsken :S

• Tolle83

Men oj Ella! Då finns de ju fortfarande hopp? Eller har ja fel? Hur de än blir o vad som än händer så kommer de säkerligen lösa sig!

• Tolle83

Sladdis
    Vi har försökt i nästan 3 år ( 2mf) och gjort alla utredningar som finns, ( till o med operation) och vi har precis blivit ställda i kö för ivf så blev ja gravid. Nu vill dom ha extra koll på mig och se så allt ser bra ut och att allt sitter på sin plats :)

• Tolle83

Lyckliglotta
    Tack söta :) Jag är bara i v 6 (5+2) men ja hoppas att dom ser nåt..

• Tolle83

Tvåbarnsmamman78
    Jaa guud mitt tålamod är inte att leka med. Och tröttheten går mej på nerverna! Jag kan verkligen inte kontrollera den..

• Tolle83

Tvåbarnsmamman

Nepp min chef har svårt att vara tyst så jag tänkte säga sen närmare v12-13 om de inte syns innan :)
    Ena kollegan tänkte ja nog berätta för. Så hon vet och kanske inte låter mig vara med de "värsta" barnen.. Men jag vet inte än..
    Jag är i v 6 (5+2)
    vilken vecka ärdu i?

• Tolle83

Smulan 12
    Jag slutade röka redan i somras.
    En kollega fick bröstcancer och då fick ja mej en tanke. Jag "VÄLJER" att få cancer, men hon som inte röker fick cancer utan att "välja".

Slutade jag bara pang bom efter 14 års rökande.
    *stolt och klappar mej på axeln*

• Tolle83

Smulan12 de har gått bra. Hon är frisk nu och klar med strålning :)

• Tolle83

Min ischiasnerv är i kläm :( de gör ruggit ont! Hoppas de släpper snart...

• Tolle83

Tvåbarnsmamman
    Japp första barnet och jag är enormt svullen. Går i pösiga kläder för att de inte ska synas. En pojke på jobbet frågade mig igår om jag hade en bebis i mage.. Nää svara ja, tycker du att ja är tjock? Nä du skulle bli en fin mamma svarade han. Söt!
    Egentligen ska de inte spela nån roll. Nekar chefen dig kan du anmäla den för diskriminering ;)

Svar på tråden Juli bebis 2012