Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Jag har också bytt till sittdel. Hon vill gärna se lite mer av vad som händer nu och blir galen om hon inte får sitta upp : ) intryck gillar hon nog för titt som tätt som idag blir hon uttråkad i vagnen och vill vara i famnen och då ligger hon typ på armen när jag går och då ser hon ju allt, så idag har hon sett hela Ikea : )

• EllaBella02

Bebisen bor hos oss fortfarande och kommer nog göra det tills hon sover hela natten typ : ) Har faktiskt inte tänkt på alls att hon skulle flytta ut än. Man märker nog när det är dags.

• EllaBella02

Idag har jag gjort min konisering för att få bort mina cellförändringar. Allt gick bra, lillan skötte sig bra med pappa och åt ersättning en gång. Jag var livrädd innan för att bli sövd, men det gick ju så fort att somna så det var sjukt. Hann bara säga att jag blev lite yr och sen sov jag : ) nu får jag vänta 6-8 veckor på svar. Håll tummarna att de är bra.

• EllaBella02

Jag funderar på att låta min bebis prova majskrokar. Står att man kan börja med dom mellan 4-6 månader. Vad tror ni om det? Bara som lite pill när vi andra äter middag? Hon har även fått smaka fruktdryck som finns från 4 mån i flaska. Kommer inte så många droppar men hon tycker det är lite surt tror jag.

• EllaBella02

Även idag har vi lyckats spendera halva dagen på sjukhuset. Närmare bestämt akuten. Tösen lyckades ramla ner från soffan och slå huvudet i bordet på vägen ner. Fy Fabian va man känner sig dålig när man vet att man själv är orsaken till olyckan. Hon hade precis käkat och somnat och jag läg bredvid och skulle bara hämta en sak 2 meter bort, hon lyckas vakna och rulla runt och ner på golvet. Stackars lilla : (. 1177 tyckte vi skulle åka in, men inne på akuten så tyckte de allt såg bra ut. Fick stanna i typ 4 timmar på obs. Nu är vi hemma igen med blotta förskräckelsen och ett rött streck på huvudet från bordet : (

• EllaBella02

Ja, ryggen är ju spänd som en fiolsträng efter allt bärande, men jag har också väldigt ont i bäckenet fortfarande och framför allt efter promenader. Samma sak. När jag ska dra mattor till rätta : ) svinont gör det. Borde inte fogarna vara läkta snart?

• EllaBella02

Nä va hemskt!! Man är ju så beroende av förskolorna och därför så måste de ju för bövelen vara folk som gillar barn son jobbar där!! De har ju våra barn typ 8 timmar om dagen. Hade jag haft råd hade jag stannat hemma tills de började skolan : (

Svar på tråden Juli bebis 2012