Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Jag ger ett helt grötmål nu på morgonen. Hon får äta så mycket hon vill. Sedan får hon en hel halvburk till lunch och en hel halvburk till middag när vi äter. Sedan har vi nu börjat med välling på kvällen. Ca 240 ml. Hon får nästan i sig allt. Hon älskade vällingen! Sover kanske lite bättre nu på vällingen : )

• EllaBella02

Vi har på vår BVC fått välling jämfört med gröt, fast såklart är vällingen mer utspädd. Min bebis älskar välling, och idag är det mycket mer i en mjöl och vatten : ) Så jag kan verkligen rekommendera det!

• EllaBella02

Vi börjar snart andra terminen på babysimmet och vi har badbyxor för babysim från typ Babyproffsen. De ska hålla bajs inne även om det är löst : ) har inte testat själv : ). Min bebis sover vid 10 ca 1-2 timmar och vid 14 sammansintra det ser ut nu : )

• EllaBella02

Tycker min bebis också har blivit mer orolig vid läggning, och vrider och vänder sig mera innan hon kommer till ro.

• EllaBella02

Nä, hon sover i vår säng fortfarande och oftast somnar hon när jag ammar. Men nu på sista tiden så släpper hon bröstet vill ha tutte eller mitt finger i munnen och liksom ålar runt mera och gnäller lite mer.

• EllaBella02

Vi har köpt ny vagn! En cresent Trike. Testade den igår, jätteskön att köra och lite mer smidig än min Brio nu när jag inte använder liggdelen i alla fall. Grå blev det. Beställde på Lekmer. Har även köpt en ny babywatch med kamera. Helt oslagbar!!

• EllaBella02

Jag har heller inte fått tillbaka mensen. : ) jag upplever min bebis som gnälligare och tröttare den senaste veckan. Är det någon fas igen nu vid typ 6 1/2 månad? Kram på er girlies! Tur att jag har er! Förresten! Har fått svar på min konisering jag gjorde, grava förändringar på livmodertappen och de hittade även cellförändringar i livmoderhalsen men operationen var lyckad och alla cellförändringar togs bort. Nu ska jag tillbaka om 6 månader för ny kontroll.

Svar på tråden Juli bebis 2012