Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Så söt Tibell . Jag har ju också triss i tjejer . Jätte mysigt, förutom samhällets alla kommentarer :-/. Alla andra tycks tycka att vi vill haft en pojk. Min minsta gillar tummen men bara när hon är vaken. Inte när hon ska sova eller är ledsen.
    Lyckas aldrig få till det där med foton, båda datorerna krånglar fast de är hyfsat nya.

Ligger här och ammar i vanlig ordning denna tiden. Laddar mentalt för att köra själv med lillan till Torslanda imorgon 1 timma 10 min. Hua... Ser fram emot att träffa god vän, men längtar tills onsdag då jag har resan bakom mig.

• anjiali

Här har vi gått och blivit små krassliga. Lite feber på M och jag har lite ont i halsen. Antar att hon har samma som mig i och med febern ?!

Har haft några hektiska dagar, ser fram emot att ta det lugnt imorgon.

M har bjudit på härliga skratt ljud . Helt ljuvligt. Hon har låtit länge men nu kiknar hon. Igår kväll fes hon och sen skrattade hon efter det . Tydligen samma humor som jag.

• anjiali

Millifjor: också sjuka hos oss å undrade det samma.

Men vem orkar ordna läkarintyg och så kostar det ju också. Både besöket och läkarintyget !!! Då vill det till att man är mycket krasslig för att man ska fixa det.
    Finns det inget lättare sätt ???

• anjiali

Tänkte på de dagarna också men vill nog inte ta dem för att jag är sjuk.
    Jag ska nog fixa min instantgram. Hade ett konto jag inte kommer in på. Får nog skapa ett nytt .

• anjiali

Anjiali heter jag. Har inga kort ännu . Hur funkar det ??? Kommer alla kunna se kort eller bara "vänner" ???
    Vem äger mina kort. Försöker vara lite restriktiv med bebis kort på fejan.

• anjiali

Så, fixat lite kort och ställt in så jag måste godkänna. Nu ska jag hitta er eller ni mig !

• anjiali

Så nu har jag fotobombat lite . Men bara barnen. Lär ju dröja innan jag dyker upp på bild igen. Känner mig lagom snygg :-/...

Svar på tråden Juli bebis 2012