Juli bebis 2012
Gulia
Välling är lika mättande som gröt vad jag förstått.
Vi ger välling på kvällen i när Vilgot lagt sig i sängen.. Sen under natten får han ersättning...
Gulia
Välling är lika mättande som gröt vad jag förstått.
Vi ger välling på kvällen i när Vilgot lagt sig i sängen.. Sen under natten får han ersättning...
Fasen vad jag blir galen! Vilgot hann va frisk 1 v, nu är han förkyld igen! Och feber och hostig :(
Anjiali
Vilgot går bara jämsmed soffan.. Och om man håller han i händerna.. Tycker de räcker för ett tag :) ställer sig upp också men han kryper inte än börjar 2-3 steg men så kommer han på att fr går snabbar å åla :)
Idag satte han sig upp från liggandes för första gången :)
Vilgot har skaffat sig nya morgonrutiner.. Jag är dock inte så glad i dom.. Mellan 6-6.30 tycker han att vi ska gå upp..
Brukar ligga kvar till 7, ibland somnar han om till 7.30, men oftast inte..
Jag har börjat lägga honom ute i vagnen på dagarna och dra mej vad han sover!! Från att bara sova 30 min inne så kan han sova upp till 2 timmar!!
Oftast sover han 10.30 och sen 13-13.30 och 16 men efter 16.30 vill ja inte att han ska somna...
Sen somnar han 19 senast..
Inatt har han
Vaknat VARJE timme... Helt slut!
Har fått springa som en blådåre :(
Idag är en sån dag jag är sjukt sugen på att skaffa syskon :) haha antar att de är för att så många runtomkring mej är gravida :)
Men de får vänta ett tag till :)
Sessanm..
Jag har fortfarande.. :(
Min läkare sa att när man slutat amma o 6 månader efter när alla hormoner har helt återställt sig så brukar de lätta..
Men min faster, hennes äldsta är 18 år o hon lider fortfarande av de....
Ellabella Vilgot hade också svårt att komma till ro när han sov inne.. O när han väl sov blev de bara 30 minuter..
Nu när han sover ute i vagnen kan han sova upp till 2,5 timmar :) ja har aldrig hunnit med så mycket som nu ;)
Idag dök bissing nr 2 upp :) så nu behöver ja inte oroa mej art han bara ska få en :) hahaha
Nån som kan se skatten här?
Ska bli kul o se vad man får.. Förra året fick ja nästan 13000... Men förra året va ja ju sjukskriven hela året så lär ju få nada :(
Sladdis
Aa men den har redan kommit till flera i brevlådan :)