Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Gulia
    Välling är lika mättande som gröt vad jag förstått.
    Vi ger välling på kvällen i när Vilgot lagt sig i sängen.. Sen under natten får han ersättning...

• FruSandra

Fasen vad jag blir galen! Vilgot hann va frisk 1 v, nu är han förkyld igen! Och feber och hostig :(

• FruSandra

Anjiali
    Vilgot går bara jämsmed soffan.. Och om man håller han i händerna.. Tycker de räcker för ett tag :) ställer sig upp också men han kryper inte än börjar 2-3 steg men så kommer han på att fr går snabbar å åla :)
    Idag satte han sig upp från liggandes för första gången :)

• FruSandra

Vilgot har skaffat sig nya morgonrutiner.. Jag är dock inte så glad i dom.. Mellan 6-6.30 tycker han att vi ska gå upp..
    Brukar ligga kvar till 7, ibland somnar han om till 7.30, men oftast inte..

Jag har börjat lägga honom ute i vagnen på dagarna och dra mej vad han sover!! Från att bara sova 30 min inne så kan han sova upp till 2 timmar!!
    Oftast sover han 10.30 och sen 13-13.30 och 16 men efter 16.30 vill ja inte att han ska somna...
    Sen somnar han 19 senast..
    Inatt har han

• FruSandra

Idag är en sån dag jag är sjukt sugen på att skaffa syskon :) haha antar att de är för att så många runtomkring mej är gravida :)
    Men de får vänta ett tag till :)

• FruSandra

Sessanm..
    Jag har fortfarande.. :(
    Min läkare sa att när man slutat amma o 6 månader efter när alla hormoner har helt återställt sig så brukar de lätta..
    Men min faster, hennes äldsta är 18 år o hon lider fortfarande av de....

• FruSandra

Ellabella Vilgot hade också svårt att komma till ro när han sov inne.. O när han väl sov blev de bara 30 minuter..
    Nu när han sover ute i vagnen kan han sova upp till 2,5 timmar :) ja har aldrig hunnit med så mycket som nu ;)

Idag dök bissing nr 2 upp :) så nu behöver ja inte oroa mej art han bara ska få en :) hahaha

• FruSandra

Nån som kan se skatten här?
    Ska bli kul o se vad man får.. Förra året fick ja nästan 13000... Men förra året va ja ju sjukskriven hela året så lär ju få nada :(

Svar på tråden Juli bebis 2012