Juli bebis 2012
Inga kommer nog ge den från Nestle dom var tom. Tror majs är bättre, enligt inslaget på tv så kommer ju tungmetallerna från säden och fanns tyvärr även i de ekologiska produkterna. Det är från marken det kommer.
Inga kommer nog ge den från Nestle dom var tom. Tror majs är bättre, enligt inslaget på tv så kommer ju tungmetallerna från säden och fanns tyvärr även i de ekologiska produkterna. Det är från marken det kommer.
Jag kommer nog ge den från Nestle ska det stå
Tilläggas ska ju också göras att våra barn får i sig tre gånger så lite tungmetaller och gift som vi själva fick när vi var barn : (
Ja ha ha, sjukt Sladdisen!! : )
Det finns en länk i tråden till testet, där står allting. : )
Va bajsig den här febern är! 38 nu på morgonen när vi vaknade : ( Hoppas det blir bättre under dagen annars får jag ringa BVC imorgon : (
Nu när jag tog den innan sovtime var den 38,2. Sedan i fredagskväll. Eller hon kanske hade feber tidigare på dagen då hon inte var jättehängig utan bara varm när jag tog den. Lite gnälligare.
Tack för alla tips!
Välkommen hem!!
Idag än så länge är hon feberfri 37,1 på morgonen och 37,3 nu. Pratade med BVC också och fick rådet att avvakta. Håll tummarna ett bajsfebern är borta! : )