Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Har nu lagt upp det jag lyckats få ihop hittills av mitt förlossningsbrev på bloggen. Lyckades korta ner det lite och hoppas att jag inte är alltför otydlig eller omständig. :p

Gå gärna in och kika och kommentera. :)  

• smulan12
    Trolla75 skrev 2012-06-04 11:36:23 följande:
    Jag kikade nyss in för att kolla in lejonfilten... men hittade inga bilder?

Vad lustigt. Innan har de ju synts. Jag ser alla bilder genom min dator. :S Kanske segar lite bara. Men den är där i alla fall tillsammans med övriga saker jag hadnlade till skrutten.
  • smulan12

Vad kul med så positiv respons på mitt förlossningsbrev. :) lejonfilten är helt underbar!! Så himla mysig. och Laban hade dom på en del grejer faktiskt. nöjd med allt vi handlade. :)

Var på besök hos bm innan och hon trodde att bebis nu är fixerad. Dock började han härja som bara den när vi skulle lyssna på hjärtat och mäta magen så blev kanske inte så exakt. Bm bara skrattade när magen for omkring. :) mys. :)

• smulan12

Appen heter baby gruppen - gravid app, och sen har jag en annan som heter babydax, men den är inte så bra. Men den första rekomenderar jag. :)

• smulan12
    Bragdoll skrev 2012-06-04 17:54:48 följande:
    Räknar din fel? 
    Jag har skrivit in att mitt bf är 9:e juli, och den påstår att jag byter vecka på söndagar, men jag byter på tisdagar.. mycket märkligt. 

Haha nej min räknar rätt.. Men den räknar lika dant som min bm gör. Jag byter vecka på fredagar och är beräknad på en fredag. Men vissa mätare man provar visar annorlunda. Beror på hur de räknar som flera påpekar här. Men just denna stämmer med min bm, flera andra tester som man gör på nätet och så visar annat.
  • smulan12

Min bebis är lika vild som innan tycker jag nog. Skillnaden är att det gör fruktansvärt ont ibland när han sparkar eller putar med gumpen, plus att han ligger långt ner så minsta lilla rörelse så trycker det på.. 

• smulan12

Har försökt fatta mig på det här med föräldrarledighet och penning via fks hemsida men blir totalt dum i huvudet!!! Hur jävla svårt ska det behövs vara!? Tålamodet är på noll som ni kanske märker. Är totalt vansinnig....

• smulan12
    millifjor skrev 2012-06-13 16:22:01 följande:
    Vad ska man egentligen skriva i ett förlossningsbrev? jag har ju aldrig fött ett barn så jag vet ju inte direkt vad jag har för krav eller förväntningar eller så...måste man skriva ett eller?
    Jag la upp mitt förlossningsbrev på min blogg. Kika gärna på det. :) Visste inte heller vad jag skulle skriva.
Svar på tråden Juli bebis 2012