Juli bebis 2012
Är såå trött. Lilleman som alltid sovit bra om nätterna, ätit vid ca 2 och 5 för att sedan somna direkt i vaggan, har nu de tre senaste nätterna kommit på att det är jättekul att INTE som efter maten.... Grrr... Inatt låg han vaken en timme i vaggan, nöjd och glad och pratade med djuren i sängmobilen. Tänkte hela tiden att någon gång somnar han väll, men inte. Hur trött jag än är, kan jag inte somna på natten om han är vaken. Har visserligen somnat i soffan på kvällarna men den sammanlagda nattsömnen har varit ca tre timmar de tre senaste nätterna. Maken sover sig igenom allt!!!! I morse tog maken ungarna vid 7:30-ca 8:00 så jag fick sova lite själv. Sedan var han tvungen att gå ut och greja. Bor på en gård med allt det innebär, så denna tid på året jobbar han nästan dygnet runt, i morgon börjar han "riktiga" jobb oxå (7-16 borta, sedan resten av kvällen jobb hemma på gården). Är det något vid två månader som gör att ungarna sover sämre på natten, kompisens unge var likadan. Eller har det med att göra att han är lite småförskyld?