Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Tänk att det kan vara så olika med sf måtten, jag frågade bm med en gång om när man börjar bli orolig om det är en jättebebis som kommer. Men hon trodde inte det just nu även om jag skuttat iväg mycket på kurvan nu. Hon sa att det även kan bero på om man har mycket fostervatten tex. Så det säger ju inte allting om bebisens storlek heller.

• nilepile89

konstigt detta med skattepengarna, jag kollad häromdagen på skattekontot. där stod det att pengarna var utbetalade.. den 2 då tänkte jag ju 3 bankdagar måndag tisdag och så borde pengarna kommit idag. Men men inga pengar tyvärr. Hoppas de kommer imorrn. skulle verkligen behöva en liten slant från dem.  

• nilepile89
    anjiali skrev 2012-06-09 14:50:37 följande:
    Hejsan. Hade en mycket mysig kväll igår i götet med mannen min. Tyckte dock att bebisen var väl lugn i magen. Men när vi kom till hotellet så satte det fart i magen. Vet inte om det var den starka Thai maten. Kunde ta tag i delar av bebisen som stack ut :0. Hur tunt är lagret in till bebisen egentligen ??? Kändes papperstunt igår. Någon mys stund blev det inte tal om med den cirkusen i magen.

Dagens födelsedags kalas blev inställt. Min lilla tjej har fått magsjuka :-/... Hoppas slippa bli smittad denna gång. Känns inte så viktigt att fylla år ändå. Min stora dotter sa att jag fyllde 53 år :p... Hon vände siffrorna lite fel hehe :D

Hoppas ni mår bra !

vad bra att det blev en lyckad kväll :) tråkigt med magsjukan, att den går ännu =/ hoppas du slipper bli smittad.

• nilepile89
    En liten skrev 2012-06-09 21:14:25 följande:
    Ikvall har jag klocka värkar Men nu har det lugnat sig. Min man springer ett Marathon imorgon så idag var vi upp tidigt och for iväg och kollade start parken. Sedan rensade jag ogräs, passade dottern och hennes vilda kompis. Packade upp alla barnkläderna upp till 18 månader. Städade gästrummet och bäddade då svärföräldrarna kommer och sover inatt.... Medans jag sedan lagade middag började jag inse att värkarna kom utan uppehåll..... Jag har lovat att han ska springa innan lillan kommer.
    oj då.. hoppas den lilla stannar ett litet tag till där inne då :O).
  • nilepile89

Ja fullmåne har jag hört att de skulle vara vanligt, så här tror jag ju att man kanske får gå över 4 dagar isf den 2/8. Men hoppas ju på innan :)

• nilepile89

vad roligt när det är många vänner som får barn runt samma tid :) här är det inga i våran vänkrets men det kan ju bero på att många har av och på förhållanden och alla har inte flugit ur boet själva ens ännu. Får la se när den första efter oss kommer :) men hade vart trevligt med någon mer iaf :)

Svar på tråden Juli bebis 2012