Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Great! Nu joinar vi klubben men förkyld bebis vi med. Jätteslemmig och snorig är min tös : (

• EllaBella02

Sitter i soffan med bebis sovande på magen. Snor och slem : ( fick köra värsta koksaltracet vid 2. Helt igentäppt. Sitter nu och funderar på om man skulle köpa en vanlig madrass och försöka palla upp så hon kommer upp i högläge men att jag kan ligga bredvid henne samtidigt? Man kommer vara fett trött imorgon efter de här nätterna. Nu får alla bebisar bli friska och krya!! .

• EllaBella02

Bajsförkylningar säger jag bara!! Så drygt när de är genomtäppta. Tror jag sovit 2 timmar i natt, och mest synd är det ändå om lilla tösabiten. Nu kryar alla bebisar på sig!! : )

• EllaBella02

Här är det också genomförkylt : ( massor med snor och slem fortfarande. Började i söndags så jag hoppas det vänder snart.

• EllaBella02

Alltså hur länge är bebisar förkylda egentligen : ) Snoret har ingen ände! Och nu är jag förkyld också. Vill ha vår och värme nu!

• EllaBella02

Du får se det som Hurra!! Nu kan du bli på smällen igen och skaffa fler bebbar!! Kroppen är redo, bring it on! ; )

• EllaBella02

Vi är med lite oroade för vätskan eftersom det inte är så lätt att amma när man är täppt.ger vatten ur pipmugg. Men börjar bli frustrerad på allt snor som inte går att få bort! Snart får jag väl inte ge nässprayen heller eftersom det är Max 10 dagar på den och hon har varit förkyld i 1 vecka idag. Sen är jag genomförkyld nu också och tillråda på allt så kommer sambon hem och lägger sig och sover!!! Väldigt lämpligt istället för att erbjuda sig att ta henne en stund. Jävla skitkarlar ibland alltså. Trött är jag med, har tålamod 0!! Så förlåt nu ska jag inte klaga mer. Puss på er!

• EllaBella02

Vilken duktig karl du har! Nu har jag gjort upp men min då nu är vi på banan igen : ) jag vågar inte ha en sån där sug för när Elise var sjuk första gången och vi var på sjukhuset så sa läkaren att man inte skulle använda dom själva, 1 för att man oftast retar slemhinnorna så det bli mer snor och 2 för att forskning visar att barn som man använde det på ofta fick oftare öroninflammationer. Så jag tragglar med mitt sketna koksalt. Det är ju hur många son helst som kör nässug.

Svar på tråden Juli bebis 2012