Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Jag har hittar ett nytt hjälpmedel i kampen mot snoret. Köpte koksalt på nässpraysflaska. Kommer ganska mycket så man går vara lite försiktig, men man kommer åt mycket bättre och det verkar hjälpa bättre också. Fanns på vuxenavdelningen.

• EllaBella02

Igår fick jag mens! Och vilken mens sedan, verkligen syndafloden och mensvärk from hell. Blir mensen värre efter man fött barn? Jag får säga Hurra till mig själv också då Frugan : )

• EllaBella02

Till mig sa dom när tösen hade feber att efter 3 dagar brukar de vilja titta på dom. Men vår gick över till 4:e dagen.

• EllaBella02

Alltså Tibells, har de gjort en jätteundersökning på henne typ eller vad säger de till dig om vikten och det? Alltså typ extrakollar hjärta, lungor och stackars magen och allt! Då du kan slappna av men andningen och det. Eller vad säger de till dig liksom?

• EllaBella02

När hon ligger ner så är det ju säkert för hon tar i liksom. Det gör min bebis med, eller om hon kanske är täppt i näsan eller nåt? När hon sitter vet i katten. Hon är så sockersöt. : ) men jag skulle kräva en helundersökning så man kan slappna av sen.

Svar på tråden Juli bebis 2012