Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Vilgot ska inte få börja förrän augusti nästa år. Då är han 2 o de tycker ja är lagom. Då ska han dessutom bara vara där 15 timmar i V o säkert inte ens de. Den andra bebis e beräknad 17 jan. Så ja är så glad att ha den möjligheten att ha han hemma länge..
    Min fasa har varit att sätta honom på fsk i jan som de va tänkt innan ja blev gravid...
    Men de väl en yrkesskada ;)

• FruSandra

Fransteg :) hoppas de bara blir bättre nu :)

O grattis till V 13 :) visst går de fort denna gång?

• FruSandra

Jmst här är allt bra :) vå går fortfarande hemma o väntar på lillebror :)
    Jag har beställt en donkey duo från bp. Väntar med spänning på att den ska komma :)

• FruSandra

Oj vilka snabba förlossningar ni hade båda två :O ja snart.. Gick in i V 27 idag., galet så snabbt de går,.
    Mikrofilm vad kul med en av varje :) o nästan exakt 1 månads bf efter mej :)

• FruSandra

Lovisblomman
    Vilgot sover 1 gång på förmiddagen. Då kan han sova upp till 2 timmar- dock inte alltför vanligt. Sen sover han 1 gång på em o då ca 40 min. Sover han mindre på dagarna då blir nätterna ett helvete. Då sover han jätte dåligt..
    Han sover ute i sin vagn..

• FruSandra

Jag har blivit jätte rädd för förlossningen. De är de ja har längtat mest till tills nu. Ja har blivit jätte nojig. Tänk om den här kommer för tidigt/nåt händer o ja måste va på neo. Då får ja inte träffa Vilgot.. Eller tänk om nåt händer mej på förlossningen, då ska min man ta hand om 2 barn själv...
    Usch ja har verkligen fått sån ångest för de...

• FruSandra

Nilepile
    De va en som gav mej förklaringen att man får ofta så när man känner/ har ansvar för nån annan..
    Ja vet inte om de stämmer..
    Men ja hoppas att allt kommer gå bra...

Svar på tråden Juli bebis 2012