Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Kryakramar till Matteo!! Det är faktiskt ett skit när dom är sjuka. Vi har ju kört 3 riktiga förkylningar än så länge. Men ett tips är att köpa renässans som är förvuxna, koksalt på nässpraysflaska. Då kan de sitta upp när man spreyar och man får bättre resultat tycker jag. Man får vara lite försiktig bara för det kommer rätt så mycket.

• EllaBella02

Elise sitter fram med mig också. Vill kunna se henne ordentligt och kunna stoppa in napp och så. Va komiskt, Bragis : ) Jag håller med : )

• EllaBella02

Heja Vilgot, och pepp till mammorna som har bebisar som äter dåligt. Vi hade med en sådan period innan tösen blev förkyld. Nu äter hon bättre för tillfället. Frugan; varför skulle man inte flytta stilen? Fattar inte vad som kan hända om man hör det ofta?

• EllaBella02

Ni har nog läst det här förut men jag ska också ta tag i nätterna.... : ) snart. Vet inte om det finns något namn men jag kommer att sitta vid henne tills hon somnar och skriker hon ordentligt så tar jag upp henne. Det får liksom bli som det blir.

• EllaBella02

Min tös sover inte i sin säng så jag har inte funderat på att sänka den : ) jag har en ny plan : ) det är att varje gång hon vill tutta på mig på natten ska hon få flaska istället : ) hon kommer bli jäkligt arg säkert, men vi börjar där sen får sängen komma sedan : ) jag ammar ju typ 3-4 gånger per natt fortfarande.

Svar på tråden Juli bebis 2012