Juli bebis 2012
Idag vandrar vi in i v.37. :D Har dessutom hämtat vagnen idag.WIIIIEEEE!! :) Bild finns på bloggen.
Idag vandrar vi in i v.37. :D Har dessutom hämtat vagnen idag.WIIIIEEEE!! :) Bild finns på bloggen.
Min sambo har inte heller varit speciellt förstående. Ändå har jag sagt till honom flera gånger men det går inte in. Det är ju egentligen dessa småsaker man blir så sjukt irriterad på. Trots att man talar om det fattar han inte. Vi har haft en del duster hör hemma och humöret är ju sådär just nu. Så jag förstår hur du känner dig. Dumma lata karlar... :p kram på dig!
Är glad för er skull som har karlar som bryr sig och engagerar sig. Min kan göra det ibland, väldigt sällan dock och när han känner för det eller om jag får be om det. :(
Nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till. Han kom inte hem inatt...
Det var fiske här igår i byn och vi har innan kommit överens om att han inte skulle bli full. Vid 18 åker jag och möter dom i land för att grilla korv, och då är han rätt bra i gasen. Jag blir irriterad och det märker han men jag vill inte prata när vi är där och har massa folk kring oss.
Efter det hörde han inte av sig. Fisket slutade 20.30 och dum som jag är trodde jag han skulle komma hem då. Jag har inte hört av mig för jag ville se när han kom hem och i vilket skick. Klockan är nu 07.30 och han har fortfarande inte hört av sig eller kommit hem... :( Känner mig oerhört sviken och ledsen..
Förlåt för gnäll men visste inte vart jag skulle vända mig. :(
Vi skulle firat midsommar med två andra par om också är gravida. Men det blir inte så. Det ena paret blev föräldrar till en liten flicka igår kväll. :) de var beräknade den 29 och vi då två veckor efter. Så det börjar kännas lite verkligt nu. :)
Grattis till era små!:) är inte alls sotis... Längtar som en tok och vill han ska komma nu. Tänkte försöka ut och gå idag men vädret är piss så får väl härja inne i stället..