Juli bebis 2012
Tokar hoppas bebis vill stanna inne tiden ut :) anjiali, fy inte kul med magsjuka. Krya på dig :)
Tokar hoppas bebis vill stanna inne tiden ut :) anjiali, fy inte kul med magsjuka. Krya på dig :)
Idag välkomnar man v 35 :)
Ellabella jag har oxå köpt det , haha men jag vågar inte jag eller. Hur mycket skall man dricka....??
Ursäkta men va skönt det är att höra att man inte är den enda som inte har sex. Trodde nästan man var den enda. E det någon här som vet om hur ens mamma har haft det vid förlossning om det kan vara ärftligt ??
Åh va roligt med bebisar , nu kommer det Snart. Längtar så mycket men vi lär säkert få
En augustibebis 29/7. Men snart är det säkert någon bebis i veckan iaf , som ellabella skrev :)
Grattis till den lilla flickan Hera78 ! Va bra att hon mår bra :)
Var hos bm idag bebis ligger som den ska huvudet neråt :) blodtrycket är förhöjt. Så skall lämna urinprov och ta nytt blodtryck på måndag igen. gått upp från 110/80 förra gången till 110/85. Låg precis under det svarta strecket på kurvan så har väl vuxit ännu mer. Kan även bero på att jag samlar vatten.
Åh vad bra nej då skall jag inte oroa mig, nej jag känner att det kan väl va vätska man ökar Som hjälper till att blodtrycket blir lite höjt...
Välkomnar v 36 idag 35+0 :) en vecka närmare :)