Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Intressant vad ni skriver om välling ). Alltid kan man lära sig nya saker !

• anjiali

Milifjor: Vad duktig du är som lagar mat . Har de ändrat rekommendationerna på fisk ? När mina "stora" barn var små skulle man vänta med fisk och ägg.
    Tror det är dags att jag läser på lite

• anjiali

AAEV: gav du upp mitt i meningen .

Mycket har ändrat sig på sex år. Spännande att göra denna resa igen.

• anjiali

Skuttare: hon har alltid sovit dåligt och lite på dagarna. Näst intill omöjlig att lägga ner. Det verkar vara hennes stil :-//.

Hoppas ni får lite bättre som och att det bara är en fas.

• anjiali

Kanske också ska hålla M lite mera vaken på kvällen ?! Värt att testa.

Har försökt kicka igång det nya året med nyttigare mat och mera träning. Men det är svårt med träning när jag är så svag i magen. Har era magmuskler gått ihop ? Testade nu och det är säkert två fingrar brett fortfarande. Får planka på lite mera.
    Hade även tänkt bli av med alla de sista Kilorna ca 10 stycken :-//. Jag går inte ner i vikt när jag ammar och hade tänkt avveckla det hela nu när hon blir sex månader. Men hon är ju inte jätte pigg på att äta.
    Åter igen har hon en annan plan än vad jag har. Denna tredje bebis gör allt tvärt emot vad sina systrar gjorde

• anjiali

Sökte på youtube på magmuskeldelning. En svensk yoga brud visade övningar hur man kollar och tränar.
    Jag tränar på gymmet (gruppträning) var ute och sprang igår. Hoppas jag kommer igång med löpning och promenader igen. Målet är 10 km under timman till sensommaren

• anjiali

Jag har nog också två fingrar kanske tre men knappt. Ska köra hennes övningar flitigt ett par veckor .

Vi har haft sittdel ett tag nu. Hon gillar verkligen.

Nätterna här suger också. Men en vacker dag blir det väl bättre !!!

• anjiali

Enilorac: plankan är ett måste och får absolut göras !!! Men övrig magträning ? När får den börja tro ?
    Lycka till på träningen imorgon . Jag får nöja mig med promenad imorgon. Hinner inte träna annat.

Milea sover nu men då är det Kaninen som håller mig vaken (. Blir tokig på dåliga nätter !!!!

• anjiali

Milifjor och enilorac: skönt om vi kan peppa varandra . Ska vi hitta ett annat ställe att peppa och prata mat och träning ? En ny tråd ? Eller fb så det blir mera privat ?
    Jag har ju en bra bit kvar ! Ca 10 kg men minst 7 kilo vill jag bli av med.

Denna natten har varit så dålig. Totalt har jag sovit mellan två och fyra och sen mellan fem och strax innan sex. Inte ens tre timmar. Inte bara Mileas fel dock. Hon är väl halva anledningen. Sen är det barnens kanin som gnager på buren plus att jag bara inte kunde somna. Har nog snurrat 100 varv i sängen. Idag ska vi till Göteborg till vänner men känner mig allt annat än sugen. Blir bara deppig av sömnbrist.

Svar på tråden Juli bebis 2012