Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Vet inte ens om det finns paltbröd här ð??®ska kolla !!!
    Har förövrigt missat vad ni pratar om men uppfattar det som de upptäckt tungmetaller i barngrötar med vete ???? Har jag rätt ??? Får googla lite sen.
    Är ris/majs gröt ok ????

• anjiali

M blir sex månader på onsdag . Hon äter inte så värst mycket utan helammas fortfarande. Försöker erbjuda gröt på kvällen (fast nu vet jag inte längre efter vad som framkommit). Vill gärna att hon är mätt för natten eftersom hon vaknar så mycket.
    Sen får hon smaka på det vi äter. Å då blir det smulor eller en klick på lillfingret. Det gillar hon skarpt.
    Försökt med lite puré det senaste. Men hon är inte jätte intresserad.

• anjiali

AAEV: så söt . Å intressant. M verkar vara betydligt mer intresserad av vår mat. Hon blir förbannad ibland om hon inte får smaka.

• anjiali

Hum... Jag har fått vilda bebin verkar det som. Sitter, kryper och nu ska hon ställa sig upp mot allt . Pust. Tycker hon är för liten. Hon har ju inte koll ännu utan ramlar lätt. Å då blir hon så ledsen/arg. Hade gärna väntar ett tag med att jaga bebis. Får ha hjälm på denna lilla rackaren också verkar det som.

• anjiali

Sladdis: ja minst sagt !!! Undra om det är därför hon inte sover. Hon har inte tid helt enkelt.
    Hur går det med era nätter å vv ?

• anjiali

Skönt att höra grahnkotten :-/. Fy så läskigt !!!

Hanna : kan jag beställa en dans i efterhand ?

Hur lång tid/nätter har det tagit innan det börjat funka med tass metoden ?

• anjiali

Asså denna bebis !!!! Egen och envis så det räcker å blir över. Hälften hade varit nog :-/.

• anjiali

Otroligt gnällig och sjukt envis. Inget vi försöker verkar behaga damen . Nu sover hon äntligen.

• anjiali

Är nan 2 tjockare än nan 1 ??? Milea dricker nan1 ibland i mamflaska med napp 1. Men så köpte vi nan2 natt och den är tjockare så hon får inte ut något ur napp 1. Å hon vägrar annat hål på nappen :-/. Rörig fråga !

Svar på tråden Juli bebis 2012