Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Tänker också bak för det är säkrast. Men åker nästan alltid själv och hon är ofta ledsen i bilen .... Fortfarande '

• anjiali

Jag tar å monterar fram. Känns bättre att hon kan se mig om hon är ledsen.

Frusandra: vi har också bekymmer med flaskor och nappar. Hon tar bara ersättning med mam2 allt annat ratar hon.

Tycker hon äter så små portioner. En halv dl ca. Sen tar det stopp. Vill ju vara säker på att hon fått i sig så hon är mätt till natten. Måste ta tag i nätterna ... Pust

• anjiali

Sladdis : vet inte vad vi ska hitta på ännu... Ev tassmetoden. Skjuter det bara på framtiden hela tiden. Orkar inte ta tag i det...
    Tycker det är svårt också när mannen går upp fyra på morgonen. Han behöver ju sin sömn. Men just nu är alla barnen sjuka så det får vänta.

• anjiali

Ja å så har vi lilla Milea. Snurrar åt alla håll å kanter. Sitter sen strax innan fem månader. Kryper sen fem månader. Reser sig upp mot allt !!!! Pust . Varför så brottom ???

• anjiali

Å krupp är aldrig roligt. Mellan tjejen hade det. Stora tjejen hade förkylningsastma. Många hostiga nätter har vi haft. Än då länge inget på Milea. Hon är tokförkyld. De stora barnen har legat totalt utslagna i influensan sen snart två veckor. Äldsta tösen är i skolan idag men mellan tösen fortfarande dålig. Bröstsmärtor, hosta å feber kvar. I helgen hade hon rullstolsvirus... Hon kunde inte gå :0 !!! Så att Milea "bara" är förkyld känns ok.

• anjiali

När går sjumånaders fasen över ??? När man tror nätterna är dålig så blev de ännu sämre

• anjiali

Grattis Anna. Det fixar ni

Arga bebisen som inte får som hon vill. Nu har hon skrikigt i en timma ((. Verkar lugna sig nu men snart är hon vaken igen. Det mest stressande är de andra barnen som ska till skolan och får störd nattsömn jämt . Tycker synd om dem. När ska det bli bättre ????

• anjiali

Weledas calendula barnolja är fantastisk. Har torra barn å den hjälper. Finns i hälsokosten. Hade inte klarat mig utan. Dyr men bara naturliga bra saker i.

• anjiali

Jag har börjat jobba måndagar å tisdagar. Mileas pappa vill vara hemma också. Till hösten börjar vi båda jobba heltid å Milea får börja dagis.
    Jag tycker det känns jobbigt att hon ska börja när hon är så liten men verkligheten är tyvärr att vi inte har pengar att vara hemma mera. Men hoppas att tillsammans med mormor göra hennes dagar korta och min man är ledig en dag i veckan.
    Känns trist att verkl

Svar på tråden Juli bebis 2012