Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Av respekt för min chef vill jag också att han ska slippa höra det bakvägen, så han blir iallafall en av de första som får veta

• Mysmamma70
    Tolle83 skrev 2011-11-03 20:46:38 följande:
    Usch jag tittar på Drömmen om ett barn och gråter massor.... Åhh vad jag längtar tillsman kommit in i den "säkra" perioden. Jag längtar att få våga njuta av gravidiitet {#emotions_dlg.flower}
    Jag läste om förlossningar idag och kunde inte hålla tårarna tillbaka, hormonerna är verkligen igång!
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    Tolle83 skrev 2011-11-03 21:07:41 följande:
    hihi fast de är samtigtid rätt mysgit :D
    Ja, hihi, tur att min 2-åring som satt i knät fortfarande är för liten för att börja undra varför mamma är ledsen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Jag har ju fött fyra barn och ettan och trean var tuffast för att de blev så långdragna, då är det lätt att tappa krafterna. Tvåan gick lätt och fyran var en riktig drömförlossning - fyra timmar från första värken tills hon var född

• Mysmamma70

Kram Ari och hoppas det går bra som sist!

• Mysmamma70

Det är ju väldigt vanligt med blödningar under graviditeten, men jag hade också blivit orolig. Är det en sparsam blödning utan smärtor är oddsen bättre för en ofarlig blödning.

• Mysmamma70

Förlossningar är häftiga också, det är inte bara smärta och plågor

• Mysmamma70

Timrasmus - min lilla tiomånaders väckte mig 05.15 - tur jag la mig kl 22 igår

Jag fick avsmak för kaffe när jag väntade sonen för 2 år sen, slutade då och har inte börjat om.

• Mysmamma70

Jag ska göra KUB och det är ju inte sååå långt dit blir i mellandagarna!

• Mysmamma70

TimRasmus - BF 7 juli när är din 2-åring född? Min är född 17 nov.

Om du är orolig kan du väl snart gå och göra ett VUL på privat klinik?

Jag blev lite orolig sist jag gjorde KUB för jag fick göra om blodproverna då de var avvikande och jag glömde att fråga på vilket sätt... det visade sig att de var onormalt bra, fick 1:20.000 vid 40 års ålder och de nya blodproverna visade samma

Svar på tråden Juli bebis 2012