Juli bebis 2012
Är det någon här som varit med om samma som jag? Jag gjorde ett ul igår igen, privat med väldigt bra maskin och vi såg direkt ett embryo med tickande hjärta. Hon visade mig t.o.m armarna så det var inga tvivel om att allt växt och att den levde. Men.. hon sa att jag var i v. 6+3 och det kan inte stämma. Räknar jag tillbaka så skulle jag isf haft ägglossning den 29 oktober enligt henne. Problemet är att jag fick ett positivt gravtest dagen innan, dvs 28 oktober!
Jag räknar själv med att jag plussade 7 dagar efter äl och att jag igår var i v. 7+5 så det skiljer ju 8 dagar. Hennes förklaring var att hon litar mer på sin maskin än på mitt test, vilket jag tolkar som att hon anser att jag inbillat mig plus på ca 5 testlagret-stickor och ett gravid med cb digital eller att det skulle ha varit fel på alla test. Jag frågade om det kunde tyda på att det var ett mf på gång, men så var det absolut inte enligt henne. Tycker ändå allt känns så konstigt.. Jag känner mig dock väldigt gravid och kulan på magen går inte att ta miste på så jag får väl acceptera läget så länge. Men avskyr verkligen när jag inte har full koll på situationen..