Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Hanka77
    Ja hoppas inte heller de stämmer.. Ja har inte mått illa nånting förrän nu..
    Vi är ställda i kö för Ivf i januari men som
    De set ut nu behövs de inte :)

• Tolle83

Madlin: usch då! Ja tyckte att de lät helt skumt att illamående ska minska risken för mf...

Mijab: JAG!!! Jag kan. Inte kontrollera min sömn. Somnar när ja sätter mej ner. Har börjat sova på rasten nu varje dag men slocknar ändå vid 20.30 de flesta kvällar..

Bevingad: sexliv? Vad är de :) hahaha ja jag har ingensomhelst sexlust! Är dessutom livrädd att nåt ska bli fel :s
    Mannen är fruktansvärt otålig. Men ja har sagt vänj dej ett par månader till :) ja får väl bjuda till snart..

• Tolle83

Jag gick in i v 7 idag.. Mår illa på morgonen och på nätterna, men har inte (peppar peppar) kräkits än...
    Men de är inte långt borta....

• Tolle83

Åh jag dricker bara blossas alkoholfria glögg :) där har jag tur :)

• Tolle83

Bm ringde mej igår. Den 15 är de dags för inskrivning :) om vul et den 5 visar hjärta såklart.. Men de hoppas och räknar jag med :)

• Tolle83

En sak. Jag har haft dödligt ont i mina bröst! Ja har inte ens kunnat nudda dom. Men nu har jag inte alls lika ont..
    Borde ja oroa mej? Eller är de så de "ska/brukar" vara?

• Tolle83

Jag håller nästan på att strypa katterna! Dom hoppar upp och ner på brösten flera gånger.. + att dom ALLTID ligger på magen, precis som att de känner att nåt finns där...

• Tolle83

Är de nån som tänkt nåt mer på influensa- vaccination? Såg att frågan kom upp tidigare i tråden..

• Tolle83

Oj då! Jag vet inte alls hur ja ska göra... Jag tog den för ett par år sen och blev då jätte sjuk.. De är ju trots allt influensan man sprutar in.. Så jag är kluven hur jag ska göra..
    Jag ska kolla med min Bm på inskrivningen..

Jag funderar också på kubtest.. Ska man göra de eller inte?

• Tolle83

Sladdis
    Har du prövat seaband? Min make kom hem med de idag och sen ja tog på dom har ja inte mått illa alls :)
    Tips istället för att ploppa i sig tabletter :)

Svar på tråden Juli bebis 2012