• AAEV

Juli bebis 2012

Klart ni får skriva om era nätter även om jag blir lite avis ;)

• AAEV
    HannaVirrpanna skrev 2012-09-28 06:39:50 följande:
    Smulan: är inte stark nog att läsa tror jag :(

Anjiali: var det en lyckad kväll? Milea ville bara att du aldrig mer kommer att lämna henne, i natt sover hon bra ska du se :) smart tänkt med vägningen! Du kan inte väga dig på måndag då? Så har du en extra sporre över helgen :)

Igår vann "vi" den viktiga matchen mot Trelleborg! Johan fick göra mål igen och jag är jätteglad! Dessutom får vi nyckeln till lägenheten idag också!! :)
    Ah, så han spelar i superettan?
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • AAEV

Jag är nog hemlig förresten! Ska ändra det när jag sitter vid datorn!

• AAEV

jag har haft vägning idag, -1 kg trots en oerhört slapp vecka. Men jag har väldigt hög förbränning så jag kan slappa lite ibland utan att det märks! Bara 4.7 kg kvar tills mål, fast jag vill nog ner liiite till sen

• AAEV

När jag joggar brukar jag dra bort tio minuter från tiden när jag lägger in det

• AAEV

Jag går också ner ca 1 kg i veckan trots att jag äter upp allt jag ska. Jag är inte orolig:)

På tal om amningen, ni som ammar hur länge har ni tänkt? :)

• AAEV
    anjiali skrev 2012-10-12 10:28:00 följande:
    Jag helammar också så förstoppad är hon ju inte. Bara lustigt att att det ändrar sig så .

AAEV: hur var det ? Äter du alla bonus och tränings points ?
    Japp jag äter (oftast) alla mina points. Detta för att jag har så hög förbränning så om jag skulle skippa att äta de extra skulle jag nog gå ner 2-3 kilo i veckan, och det är lite för mkt. 
    Jag är ofta hungrig men det beror ju på att kroppen tar hand om det direkt

Jag helammar med undantag för en flaska ersättning varannan kväll ungefär, när jag är trött och inte riktigt orkar med en snuttis Mitt mål är att amma så länge Olympia vill, om det blir två månader till eller två år till det får vi se!  
  • AAEV

Olympia är också sjuk, feber och snorig. Sov knappt natten till idag, och för en stund sen somnade hon i vagnen här nere så jag la mig på soffan :) vågar inte bära upp henne nu när hon väl har somnat!

Svar på tråden Juli bebis 2012