Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Nu är jag okcås nere på 2 sifrigt :D 99 dagar till ankomst :D

Var hos läkaren igår, blev fortsatt sjukskriven, denna gång fick jag för 2 månader.
    Fick mej även en titt på babyboy!  Hjärta

Anledningen till den titten var för att jag inte känt honom på några dagar. Eller inte som de brukar vara när de är välrdens liv där inne... 
    o för ett par år sen när min kusin väntade sitt barn så dog flickan i magen 1 vecka innan bf, vilket såklart sätter sina spår i hjärnan på en annan..
    Självklart kan de ju hända vem som helst, men när de är så "nära inpå" (släkt) så blir man ju extra nojig.
    Därav fick jag göra ett till UL.
    Och allt såg bra ut. Hjärtat slog och babyboy låg och sov.
    Läkaren sa att han sover längre stunder nu, att de kan vara därför ja inte känner han så ofta. Han tyckte även att de var bra att ja sa till så ja nu kunde släppa alla onödiga tankar.
    Babyboy låg med fötterna neråt, och eftersom ja hade (på RULET) moderkakan i framvägg så kan de ju va därför också ja inte känner hans kickar så tydligt.

Men åhh vad jag  längtar efter honom  Hjärta 

• FruSandra

Enligt obduktionen kom de fram till psd..

Ja
    Kände också kullerbyttor för ett tag sen, men ja tyckte de var hiskeligt obehagligt.. De kändes lixom som att fr var flera där inne då :)

• FruSandra

Tekla
    Skönt med sjukskrivningen, försök att göra ingenting...
    Ja har varit sjukskriven sen i januari och är MÅTTLIGT less på att gå hemma nu...

När han sparkar inåt så känns de nästan som gaser imellanåt.. Väldans obehagligt..

• FruSandra

Sloffsan
    Ja tycker också de verkar konstigt...
    Kändes mer som de sa så för att de inte fann nåt annat "fel"...

• FruSandra

Nej usch ja är heller inte så insatt då ja inte har nån kontakt med den kusinen, men ändå känns de ju nära eftersom vi är släkt...

Men oj vad han härjar nu! Maken har kört med sticksågen inne, o de va ingen höjdare... De gillades inte av Mr lilleman :)

• FruSandra

Jag har gått upp nästan 12 kg sen ja plussa. Och jag trivs som fisken i vattnet. Jag älskart! Ja är 170 o väger nu 58-59 kg...
    Så förstå vad underviktig ja va innan :)
    Första gången någonsin jag väger "så mycket"

• FruSandra
    froggyL skrev 2012-04-03 21:08:45 följande:
    Fick en chock när jag ställde mig på vågen förut idag. Gått upp mer denna gång... Fast jag ska inte gnälla egentligen.... + 9kg nu. Redan! Förra gången gick jag upp totalt 10-11kg. 174 lång. Väger nu 71kg. Testar nu min tens, så skönt. Hyrde en förra gången, men Lidl sålde billigt för nån vecka sen så då slog jag till. Har ju ofta ont i ryggen annars också så jag kan använda den fler ggr.

Köpte du en tens på lidl? Vad kostade den?
  • FruSandra

Ellabella02
    Har du också vd 7/7? Har för mej att vi har samtidigt men kan inte hitta dej i list-tråden?

Svar på tråden Juli bebis 2012