• Blå mosaik

var ditt barn torrt när det fyllde 3 år?

Som frågan lyder

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden var ditt barn torrt när det fyllde 3 år?
  • Luullis

Ja helt. Dagtorr blev hon vid två och natt-torr några månader innan hon fyllde tre.

• vittra

Ja absolut! Då hade hon varit torr länge.
    Vår andra kommer också vara torr i den åldern, hon är 14 månader nu och näst intill torr både dag och natt redan nu, men vi har inte vågat ta bort blöjan än. Det får dröja lite till, främst pga bajset... hon föredrar att bajsa i blöjan för tillfället av någon anledning...

• Alexi

Nej. inte alls. Jag tror att dottern faktiskt har rätt bra koll på när det händer osv i blöjan men hon vägrar allt med potta osv och har väldigt stor kroppslig integritet så vi väntar tills hon får intresset.

• Butterscotch

Jag svarade nej, inte alls. Hon var erbjuden både potta och toalett men ville inte. På sommaren efter att hon fyllt tre (hon fyller i april) bestämde hon att hon inte ville ha blöja längre, och har gått på toaletten sen dess. Jag fegade lite och behöll nattblöjan ett tag men det visade sig inte behövas. Hon har kissat på sig ibland, men alltid dagtid när hon varit för involverad i någon lek och glömt bort att gå på toa. På natten har hon aldrig kissat på sig.

• krompa

Hmmm. vet inte riktigt hur jag ska svara. Grabben var torr på natten, men inte på dagen...

• CeeJay

Svarar enligt första barnet : Hon blev torr på dagen när hon var 3 och torr på natten när hon var runt 4 år.

• Bonanza

Första barnet: ja. Några månader innan.
    Andra barnet: ja. Var torr innan hon fyllde två.

• Linda1976

Annat: Nej, inte alls. Men en månad efter 3årsdagen släppte hon självmant blöja både dag och natt, och var torr inom 2 v.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • bananflugekärlek

Nej, inte nattetid.

Svar på tråden var ditt barn torrt när det fyllde 3 år?