• Anonym (wonder)

HJÄLP! Turkiska översättning sökes!

Vad betyder detta? jag vet på ett ungefär men vill veta exakt :)

erkan senin hakkinda ne zaman kötü konussa seni savunuyorum , kötü konustugu için bazen onada sinirleniyorum. ama sen bana sadece sus diye bagiriyorsun. erkanin senin hakkinda neler söyledigini bilmiyorsun.. herseyi senin için yapiyorum ama sen anlamiyorsun

• Svar på tråden HJÄLP! Turkiska översättning sökes!
  • Anonym (...)

enl google translate ... dålig översättning .

Erkan talar illa om dig när du argumenterar, att tala illa onada bli arg ibland. Jag stängde bara upp, men du känner mig skrika. Vad hade att säga om du inte vet Erkan .. Du förstår inte allt du gör detta för dig, men

• Anonym (wonder)
    Anonym (...) skrev 2011-10-28 22:54:32 följande:
    enl google translate ... dålig översättning .

Erkan talar illa om dig när du argumenterar, att tala illa onada bli arg ibland. Jag stängde bara upp, men du känner mig skrika. Vad hade att säga om du inte vet Erkan .. Du förstår inte allt du gör detta för dig, men
    Tack , men detta är helt fel :( testade också google translate...

Jag själv har skrivit detta på svenska först och bad en turkisk vän översätta. Litar dock inte helt på honom så vill höra vad detta verkligen betyder :)
  • kendi

Hej jag kan turkiska så ja översätter

Varje gång erkan snackar skit/dumt om dig så försvarar jag dig När han pratar dumt om dig blir jag ibland arg på honom men du skriker bara tyst till mig
    Du vet inte vad erkan säger om dig
    jag gör allt för dig men du förstår inte.

Hoppas det hjälpte.

• Anonym (wonder)
    kendi skrev 2011-10-28 23:51:41 följande:
    Hej jag kan turkiska så ja översätter

Varje gång erkan snackar skit/dumt om dig så försvarar jag dig När han pratar dumt om dig blir jag ibland arg på honom men du skriker bara tyst till mig
    Du vet inte vad erkan säger om dig
    jag gör allt för dig men du förstår inte.

Hoppas det hjälpte.
    Tack så jättemycket! Då har min vän översatt rätt åt mig ;)
Svar på tråden HJÄLP! Turkiska översättning sökes!