snowbord till en 2 årig?
är det lämpligt att en 2 årig liten tjej som inte har koll på sina fötter o ramlar var och varannat steg ska åka snwboard??
är det lämpligt att en 2 årig liten tjej som inte har koll på sina fötter o ramlar var och varannat steg ska åka snwboard??
som sagt, hur mycket kan hända på en snowboard? hon kommer inte ta sej nånstans. och håller med en här före, finnsd e verkligen så små brädor? och snowboardskor?? Tycker pulka å snowracer är de optimala, då blir min dotter 3 i vinter.
och om nån skulle tvinga sej in på fyllan i mitt hem och "stupfull och tvångsmatar och sedan håller fast barnet.." så hade jag ringt polisen direkt.
ja han har skickat en bild på en snowboard till mig iaf..
och ja absolut jag skulle ha ring polisen.. lätt att vara efterklok men det ända jag tänkte på
då det hände var att gör honom inte arg gör honom inte arg.. kunde inte tänka klart var så rädd....
och d han gjorde imot mig har jag inte skrivit nåt om.. har dock polisanmält..
och mycket kan väl hända på en snowboard? han kan tex skicka ner henne för en backe själv och man kan göra sg bra illa på en snowbaord....
och ingen behöver skriva att så dum är väl ingen att man gör nåt sånt.. men jo det finns så dumma folk..
och enligt barnpsykologen jag har kontakt med
är det inte alls lämpligt för en 2 årig att åka snowboard då dom inte är redo och mogna för d på nåt sätt?
ja han har skickat en bild på en snowboard till mig iaf..
och ja absolut jag skulle ha ring polisen.. lätt att vara efterklok men det ända jag tänkte på
då det hände var att gör honom inte arg gör honom inte arg.. kunde inte tänka klart var så rädd....
och d han gjorde imot mig har jag inte skrivit nåt om.. har dock polisanmält..
och mycket kan väl hända på en snowboard? han kan tex skicka ner henne för en backe själv och man kan göra sg bra illa på en snowbaord....
och ingen behöver skriva att så dum är väl ingen att man gör nåt sånt.. men jo det finns så dumma folk..
och enligt barnpsykologen jag har kontakt med
är det inte alls lämpligt för en 2 årig att åka snowboard då dom inte är redo och mogna för d på nåt sätt?
Vad som kan hända på en snowboard:
Ja om utgår ifrån att pappan i detta fallet är lika vårdslös som i fallet när han vart på äventyrsbadet som TS skrev om,
Så kan jag se ca 1000 farliga saker som kan hända:
Han han få för sig att skicka henne själv upp i skidliften... Hon kommer nog inte ha en chans att ta sig loss själv och vad händer om hon ramlar?
Han kan få för sig att skicka henne nedför en brant backe som inte är gjord för små barn. Osv...
Flickan är ändå bara 2 år!!
Jag är absolut ingen hönsmamma på nått sätt, men att låta en 2 åring åka snowboard med en pappa som uppenbarligen har noll koll känns livsfarligt...
Nina CC: vad säger att de inte gör det?
Nina CC:
Ja läste man allt som TS skrivit så skrev hon att pappan hade tagit barnet till en vågbassäng när den var 6 månader för att sen hävda att ungen vart dum då den inte stängde munnen när vågorna kom.
Så varför skulle han då inte likaväl kunna ta en 2 åring till en skidbacke och sen hävda att ungen är dum när den inte kan stanna?