Fan också! Råkade "somna" på jobbet...
Herregud, vad har jag gjort?!? Jag har ett jobb som är relativt viktigt, kan inte på något sätt vila el sova på jobbet... Också ett relativt tråkigt jobb då jag sitter helt ensam utan kollegor och saknar även dator el annat sätt att underhålla mig. Jag har med mig en del böcker och satt och surfade på min mobil. Helt plötsligt måste jag ha somnat? Eller nåt... Jag vet inte vad som hände riktigt!? Jag satt inte och "nickade" av trötthet innan utan måste helt enkelt bara ha slocknat en stund, hur länge har jag inte ens koll på. var inte alls min mening och jag vaknade upp av att någon stod och tittade på mig där jag satt.... Skäms så jävla mycket och är nu rädd att detta ska få konsekvenser om personen klagar till någon på mitt företag... Borde man kontakta någon och förklara själv eller bara hålla tyst? Usch vad pinsamt. Jag behövde bara skriva av mig.. Blev väldigt orolig nu. Usch hatar mig själv!!! Det var ju verkligen inte meningen.. Hade jag exempelvis suttit o nickat av trötthet hade jag ju självklart rest mig upp en stund o tagit lite luft men det gjorde jag inte... Någon annan som varit i liknande situation? Vet egentligen inte vad jag ville få ut av att skriva detta... Ville mest skriva av mig. Känner mig riktigt hemsk!