Nlie skrev 2011-11-01 09:23:51 följande:
Jag saknar faktiskt inte Sverige de minsta, vi har 25 grader varmt här fortfarande o jag ser inte fram emot o åka hem till kalla vintern... Det jag saknar med Sverige är maten, att kunna laga den maten jag är van vid. Korv i alla dess former! Men det är tur folk kommer o hälsar på ibland så man kan få med sig det man saknar från Sverige.
Föddes din son förtidigt eller på vilket sätt fick han en tuff start? Jag har haft tur o bägge mina söner har varit friska. förutom dem vanliga grejerna, lilleman är typ konstant förkyld pga trånga näsvägar.
Åååh det låter hur underbart som helst!! Fast det är fortfarande vara rätt varmt här hemma trots att det är november nu. Kan tänka mig att du saknar viss mat osv från swe för det gör jag bara jag är en vecka på semester..
Nja han är fullgången men han syresatte sig inte som han skulle... i djupsömn... har ännu inte hittat ngt fel men han är väldigt sen i utvecklingen och resan är ännu inte över... Rätt jobbigt ibland! Trånga näsvägar känner vi igen här också. Kan dem bli mer eller lättare förkylda av det?
Min son är KONSTANT sjuk... öroninflammationer, krupp, förkylningar mm... Inte alltid så kul.