• sofiahivall

nu vill jag ha nya vänner :)

Hej :) Hoppas allt är bra med er alla! Jag bor i Alingsås och har jättemånga fina vänner men känner att jag vill vidga mina vyer och lära känna andra. Speciellt andra som också har barn för har jag inte jättemånga av.
    Spelar inte så stor roll vart du bor, är det långt i mellan kan vi väl skriva lite ist? :)

• Svar på tråden nu vill jag ha nya vänner :)
  • Nlie

Tja varför inte, vänner får man väl inte för många :) Fast jag bor i Gibraltar för de mesta, dock blir de ca 4 månader i kära Sverige o västkusten strax då jag ska få bebis nummer 3 :=

• sofiahivall

Åhå men va trevligt! Hur gammal är du och alla dina barn? :) västkusten är det bästa ;)

• Nlie

Jag är 26 och min äldsta son Jamie blir 5 i januari och lillebror Alex fyllde just 3. Lillasyster planeras o födas runt 4 januari. Hur många barn har du och hur gamla?

jag är från stenungsund o kommer bo där under några månader nu när bebis ska komma då jag själv har hjärtfel o alla läkare vill att jag föder i trygga sverige. Men min man jobbar i Gibraltar så där bor vi oftast annars :)

Hoppas inte de va ensamstående vänner du va ute efter, såg just vr tråden låg :P

• SweetCarro1980
    sofiahivall skrev 2011-10-29 20:14:24 följande:
    Hej :) Hoppas allt är bra med er alla! Jag bor i Alingsås och har jättemånga fina vänner men känner att jag vill vidga mina vyer och lära känna andra. Speciellt andra som också har barn för har jag inte jättemånga av.
    Spelar inte så stor roll vart du bor, är det långt i mellan kan vi väl skriva lite ist? :)

Här finns en som vill ha nya vänner kram
  • sofiahivall

Va trevligt! Alltid kul :) berätta lite om dig sweetcarro :)

Okej Nlie jag kan tänka mig att det är rätt tryggt i lilla fina Sverige :) saknar du swe annars?

Spelar ingen roll om du e gift eller ensamstående :) jag är själv 21 år och min son blir 2 i december :) han fick en tuff start, är tidvis fortfarande mkt jobbigt även om det är mkt bättre. Han har senaste månaden hunnit med två öroninflamationer en krupp och ett par antibiotika kurer. Hoppas det blir bättre snart!!

• Nlie

Jag saknar faktiskt inte Sverige de minsta, vi har 25 grader varmt här fortfarande o jag ser inte fram emot o åka hem till kalla vintern... Det jag saknar med Sverige är maten, att kunna laga den maten jag är van vid. Korv i alla dess former! Men det är tur folk kommer o hälsar på ibland så man kan få med sig det man saknar från Sverige.

Föddes din son förtidigt eller på vilket sätt fick han en tuff start? Jag har haft tur o bägge mina söner har varit friska. förutom dem vanliga grejerna, lilleman är typ konstant förkyld pga trånga näsvägar.

• SweetCarro1980
    sofiahivall skrev 2011-10-31 23:34:46 följande:
    Va trevligt! Alltid kul :) berätta lite om dig sweetcarro :)

Okej Nlie jag kan tänka mig att det är rätt tryggt i lilla fina Sverige :) saknar du swe annars?

Spelar ingen roll om du e gift eller ensamstående :) jag är själv 21 år och min son blir 2 i december :) han fick en tuff start, är tidvis fortfarande mkt jobbigt även om det är mkt bättre. Han har senaste månaden hunnit med två öroninflamationer en krupp och ett par antibiotika kurer. Hoppas det blir bättre snart!!

Jag är en trevlig tjej som söker vänner. Jag är 31 år min dotter är 19 månader imorgon, Kram
  • sofiahivall
    Nlie skrev 2011-11-01 09:23:51 följande:
    Jag saknar faktiskt inte Sverige de minsta, vi har 25 grader varmt här fortfarande o jag ser inte fram emot o åka hem till kalla vintern... Det jag saknar med Sverige är maten, att kunna laga den maten jag är van vid. Korv i alla dess former! Men det är tur folk kommer o hälsar på ibland så man kan få med sig det man saknar från Sverige.

Föddes din son förtidigt eller på vilket sätt fick han en tuff start? Jag har haft tur o bägge mina söner har varit friska. förutom dem vanliga grejerna, lilleman är typ konstant förkyld pga trånga näsvägar.
    Åååh det låter hur underbart som helst!! Fast det är fortfarande vara rätt varmt här hemma trots att det är november nu. Kan tänka mig att du saknar viss mat osv från swe för det gör jag bara jag är en vecka på semester..

Nja han är fullgången men han syresatte sig inte som han skulle... i djupsömn... har ännu inte hittat ngt fel men han är väldigt sen i utvecklingen och resan är ännu inte över... Rätt jobbigt ibland! Trånga näsvägar känner vi igen här också. Kan dem bli mer eller lättare förkylda av det?

Min son är KONSTANT sjuk... öroninflammationer, krupp, förkylningar mm... Inte alltid så kul.
  • Nlie

Vad jobbigt, då sover inte du så bra kan jag tänka mig...
    Vet inte om dem blir lättare förkylda med trånga näsvägar men minsta snor ställer ju till problem. Lilleman har en tendens o alltid ramla på näsan också så det är alltid nåt med hans näsa :)
    Så tråkigt att vissa barn aldrig får vara friska, förhoppningsvis blir de bättre snart, han borde ju få ett starkt immunförsvar!

Idag ska vi åka bort på minsemester, vi ska åka över till Sevilla i Spanien o bo på hotell till på söndag. ska bli så mysigt!!
    Ska ni göra nåt skoj i helgen?

• sofiahivall

Hm nää sova, vad e det? :) hehe...

Okej ja alltid är det ngt med de små. Nu har inskolningen börjat för min kille o gissa om han tycker det är kul! Ingen feber än *peppar*

Låter mysigt med minisemester!! Ja va gjorde vi i helgen... Jag var barnledig och låg sjuk, så va de :)

• mesere

Halloj Alla!

Här är en till ensamstående mamma med 8 årig son som gärna vill ha nya vänner. Jag bor i Malmö/Limhamn.  

• Bagare

hej
    Är ensamstående mamma tll en  19 månader son och v i bor  i malmö. är intressrad av nya bekanskaper.

• sofiahivall

Hej ni nya :) för min del bor ni alldeles för långt bort för att ses, men berätta gärna lite om er och ert barn :)

• Mango Morsan

Jag är också sugen på nya vänner. Det finns inte så många av dom jag har, då jag under åren varit blåögd och blivit lurad.. Och nu har dom flesta i min bekantskaps krets tyvärr inte barn :(

Jag bor i Gävle,är 26 år och har en riktig lite buse på 6 år :)

• jkenilsson

Ensamstående mamma här med en dotter på 3 månader. Alltid kul att prata med en annan som också har barn, finns inte många i min vänner-krets som har det. Hör gärna av er :)

• Peaches82

Är ensam med min dotter på 16 månader och vill jättegärna ha nya kontakter i Stockholmsområdet=). Själv bor jag i Solna.

• AnnaJosefine

Hej! Jag bor i östra Göteborg, har en son på snart 3år och själv är jag snart 23 år. Hör av dig till mig om du vill har inte heller många vänner med barn så vore jätte skoj med lite nya bekantskaper. Alingsås är ju inte så långt bort från mig ändå...

Svar på tråden nu vill jag ha nya vänner :)