• Inelg

Någon som upplevt ilningar i livmodern? Gravsymptom?

Hej
    Jag har en fundering. Det är så att jag börjat känna ilningar i livmodern sedan i fredags ÄL runt 21-22-23 okt. BIM 3-5 nov. Någon annan som haft det? Kan det vara gravsymptom?

har för övrigt ömma bröst . kissar ofta..

:)

• Svar på tråden Någon som upplevt ilningar i livmodern? Gravsymptom?
  • Längtar

Har också mycket ilningar och hade ÄL 24 oktober och bim någongång nästa vecka så undrar också om det kan vara gravsymtom

• Elvy85

Sitter i exakt samma sits, äl 20e okt och bim 2-3 sep! Illningar i livmodern sen 2-3 dagar! Men annars inga ömma bröst eller liknande..

• Inelg

Idag känns det mer än någonsin. ;/ Skumt. Ilar drar pirrar mm. Hoppas det är grav symtom.
    Skulle va sjukt kul då vi egentligen siktar på nästa

• Elvy85

Stiker liksom för mig med.. varken mer eller mindre än tidigare tyvärr! Ja jag hoppas också verkligen, men tycker jag borde känna något annat också!

• oONinniOo

Jag hade liknande ilningar denna månaden, fast ett par dagar efter ÄL. Var ingenting för min del i alla fall. Men spännande att se vad det är för er. Glad

Kram Ninni <3
  • delih

Jag tycker det är så svårt med gravsymptom innan BIM, jag har kännt av redan innan ÄL att den skulle dyka upp. Jag har haft kraftig äl-värk om man kan kalla det så, efteråt har jag fortfarande känt av värk i äggstockarna men nu mer i livmodern. Bröstvårtorna är jätteömma.

Just allt detta är ju exakt så som det ser ut efter ÄL, det är vanliga PMS besvär och därför är det så himla svårt att avgöra om man är gravid eller inte :S

Svar på tråden Någon som upplevt ilningar i livmodern? Gravsymptom?