• klocka

Vem pussar du på munnen?

Jag undrar om det är jag som har ovanliga åsikter/vanor. För er som inte har partner och/eller barn, svara vad ni hade tyckt om ni hade det.

Jag avser pussar på munnen, inte på kinden eller i övriga ansiktet; ej heller resten av kroppen. Så vem pussar du på munnen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem pussar du på munnen?
  • Cloudberry

Mina barn pussar mig på munnen, jag och min sambo pussar varann på munnen.

• IsDimma

Bara partnern. Har inga barn men har själv inte växt upp med föräldrar som pussat mig på munnen så det ser jag som något udda för mig att göra. Däremot så brukade min lilla tjej jag var au-pair åt pussa mig på munnen, men det var å andra sidan hon som pussade mig - inte tvärtom.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • denlillablå

Pussar min man och mina barn på munnen. Mamma och pappa fr en puss på kinden och jag tror väl att det är så det blir när barnen är stora

• qouix

Bara min man och min son, ja hunden kan få sig en kyss ibland! Flört
    Vet inte hur länge jag kommer pussa sonen på munnen...kanske tills han är 2-3 år, sen pussas vi nog på kinden istället...

Hade blivit totalt chockad om jag såg någon vuxen pussa sin mamma eller pappa eller syskon på munnen, men det är nog bara jag för att jag är så typiskt svensk.. 

boddiz.se ~ blogg om livet som gräsänkemorsa ~
  • Mynta

Min partner och mitt barn. Andra pussar jag inte överhuvudtaget.

• Filuren83

Min man. Vi har inga barn men vi har en hund som pussas på munnen..gills det?

Svar på tråden Vem pussar du på munnen?