Monoamniotiska tvillingar
Kolla på facebook på något som heter Monoamniotisk twins
Där finns kvinnor över hela värden som väntar sådana tvillingar och deras berättelser + bilder.
Kolla på facebook på något som heter Monoamniotisk twins
Där finns kvinnor över hela värden som väntar sådana tvillingar och deras berättelser + bilder.
våra monoamniotiska tvillingar föddes v.32+6 . BILD ovan på Cristian och Erik på väg hem från Huddingesjukhus. efter 2 veckor.
Söta flickor Linda :)
cLAIR det jag kan säga Sverker EK som arbetar på Huddinge sjukhus . Han ÄR MYCKET KÄND ( LANDET) för sina oprationer för små bebisar i magen redan från v.18 - uppåt . Nu vet jag inte vad ni har för problem men kanske värt att träffa denna läkare med. kram
Hej söderflickan det fick vi med på fosterdiagnostiken hög risk på trisomi 13 och 18 . Fick gå vidare med fostervatten prov .typ V.16 KOMMER INTE RIKTIG I HÅG . mEN VI TOG DEN SNABBA RESULTATET ( FINNS SNABBA 1 VECKA O GRUNLIGA 3 VECKOR . MEN läkaren sa att vi ska ta den snabba så tog provet tors- tisdag var resultate hemma med bra nyheter. Ingen risk med fostervattenprov vid tvillingar sa dem till mig att man gör den senare så det inte är samma risker . Det gjorde ont som en kraftig mens verk sedan kunnde inte åka hem fick vara kvar 1 tim efter provet . Jag är glad i dagens läge att jag valde att gå vidare och gjorde testet.
Tänker på er där hoppas allt ordnar sig !
Linda när fick du din snitt tid ? Det kan jag tycka med denna graviditet att man får snitt tiden så sent jag var redan i vecka 29-30 tills jag fick tid .
LINDA hur går det , våra pojkar ska börja med smakportioner nästa månad. Konstigt när dem ser så små ut.
Grattis !!! Amanda 430 Va kul och underbart håller tummarna !!!!!
Tack alla !!! Vi får liksom hålla kontakten hoppas på flera bra nyheter från alla och bebis bilder
Två trötta killar Christian och Erik på semester i Turkiet sept 2012