• Anonym

HJÄLp! Ge mig tips på snabb viktnedgång!

Ge mig tips och råd. Dom behöver inte vara hälsosamma.. Behöver gå ner 6kg . Just nu kan jag inte gymma så det blir mest promenader!

Dryga kommentarer undanbedes.. :)

• Svar på tråden HJÄLp! Ge mig tips på snabb viktnedgång!
  • Anonym

Dukandieten? Gick ner 10 kg på 8 veckor i våras.

• Perika

Eftersom du vill gå ner snabbt antar jag att viktminskningen är tillfällig och inte behöver hålla långsiktigt? Då skulle jag testa att fasta en vecka och sedan ersätta alla mål med pulver i ytterligare en vecka eller två. Beroende på vad du väger idag skulle det kunna - kortsiktigt - innebära en viktminskning på 6 kg. Du kommer dock att gå upp igen så fort du börjar äta notmalt igen, och sannolikt gå upp lite mer än det du gått ner.

• Anonym

tack! tips på något som dämpar hungern?

• Anonym

Något bulkande typ Psylliumfrön (som ska tas ihop med vatten) eller Allevos Fiber+

• Parniara

Jag gick ner 10 kg på 3 veckor för ett par år sedan. Jag åt bara gurka och ett dagligt äpple och drack vatten. Mentalt tänkte jag på svältande barn och var glad åt mitt äpple. Men jag kom i klänningen och var nöjd med mig själv när jag höll tal för 500 pers på ett podium.

men jag gör nog inte om det.

• Anonym

Gå ner i vikt snabbt? då är de ju piller som gäller. Eller nån typ av "fatburner" som finns överallt. 
     I fatburner med något som innehåller: efedrin, synefrin och usninsyra , dom kommer hjälpa dig snabbt ner.

Piller så är det, reductil . OBS!! du ska alltid läsa på om sånt här. De är mkt biverkningar, framför allt hjärtklappningar, svårt och sova osv!.

Men långsiktigt så är de ju självklart kosten som måste ändras om , men de vet vi ju alla!

Lycka till 

Svar på tråden HJÄLp! Ge mig tips på snabb viktnedgång!