• niagara

Äkta eller falska ugg?

Budade in ett par Ugg på tradera. Har läst nu att det förekommer många kopior..
    Frågan är nu: hur vet jag att mina är äkta? Jag fick inte med orginalkartong eller papper på det,,
    Kan man se det på ngt annat sätt?

• Svar på tråden Äkta eller falska ugg?
  • Nemi76

Det mesta som säljs på Tradera är dessvärre kopior. Det du kan göra är att jämföra med originalen på bilder osv. Vad betalade du för skorna?

• Nemi76

"Det mesta" kanske är en sanning med modifikation Men mycket som säljs är iaf kopior

• Nemi76
    niagara skrev 2011-11-01 12:05:51 följande:
    730:-

Skulle de vara original har du fått dem till ett mycket bra pris. Använda? Jag är skeptisk men det känns som kopior
  • niagara

Det som gör mig skeptisk är att sulmönstret inte är samma som många annonser visar.. har orginaluggs enbart ett mönster? dvs stjärnmönstret?

• Nemi76
    niagara skrev 2011-11-01 12:16:20 följande:
    Det som gör mig skeptisk är att sulmönstret inte är samma som många annonser visar.. har orginaluggs enbart ett mönster? dvs stjärnmönstret?
    Hmm, har ju inte studerat mina sulor så mycket men jag ska kolla så fort jag kommer hem. Fast jag vet ju inte om uggs enbart har ett mönster så det kanske inte hjälper så mycket
  • LillaFlingan
    niagara skrev 2011-11-01 12:00:48 följande:
    Budade in ett par Ugg på tradera. Har läst nu att det förekommer många kopior..
    Frågan är nu: hur vet jag att mina är äkta? Jag fick inte med orginalkartong eller papper på det,,
    Kan man se det på ngt annat sätt?
    det ska ju stå UGG på dem och i dem väl?????
  • Nemi76
    LillaFlingan skrev 2011-11-01 12:19:59 följande:

Det står ju UGG även på kopior...
  • niagara
    LillaFlingan skrev 2011-11-01 12:19:59 följande:
    Hur ska uggmärket se ut?
  • niagara
    niagara skrev 2011-11-01 12:28:53 följande:
    Hur ska uggmärket se ut?
    innuti skon?
Svar på tråden Äkta eller falska ugg?