Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

En Latmask i Sängen

Låter inte bra. Kanske har hon varit otrogen mot dig under de här "torra" perioderna. Tycker att du ska läsa hennes privata mail, sms osv. Bättre att ha snokat och få veta sanningen än att gå ovetandes.

Du behöver även fråga dig själv varför du stannar kvar hos henne.

• lille Birger

Jag oroar mig mest över det andra du skriver, att hon studerar halvtid, men ändå inte hjälper till. Låter som ett väldigt dåligt förhållande. TS, jobbar du och försörjer henne?

• lille Birger
    Anonym (Mannen) skrev 2011-11-02 20:19:48 följande:
    Tack för era svar...

Jag jobbar och försörjer henne,  har hand om planering av inköp och allt annat i stort sett och ser till så våra barn kommer upp på morgonen till förskolan...  

Hon lagar mat ibland och gångerna hon diskar kan jag räkna på mina fem fingrar på ett år... ibland står jag och diskar i 2 timmar för hon helt slappat av... när jag är klar får jag dammsuga och leka med barnen...  ändå har jag sexlust och viljan att ha närhet... vilket i sig kanske är ett mirakel...  men hon "bjuder sällan till".....  

Jag älskar henne och vill inte dela familjen men jag blir irriterad och det där på oss när hon är helt likgiltig...

Vi har perioder då det fungerar men det är så sällan... 
    Du tror att du älskar henne. Om du levde med en vettigare kvinna i någon månad kanske du skulle ändra uppfattning.
  • lille Birger
    Sapphiire skrev 2011-11-02 21:31:05 följande:
    Ts, inget illa menat men du måste visa att du inte tycker om hur ert liv ser ut. Du gör ju allt för henne, städar och tar hand om barnen dessutom försörjer du henne. Låter inte klokt i mina öron att hon ändå inte bjuder till. Antingen älskar hon inte dig eller så är hon dålig på att visa kärlek.
    Håller med, du verkar vara en toppenkille och det finns så mycket bättre kvinnor som förtjänar att vara med dig.
Svar på tråden En Latmask i Sängen