En Latmask i Sängen
jag kan ju bara tala för mig själv, men när jag fick mitt barn så försvann lusten totalt, det har väl lite med hormonerna o göra plus amningen o sen att jag lixom kände mig ofräsh med allt avslag o så...trots när allt med avslaget var över så var det väl mer att jag kände att jag inte behövde den där närheten som jag kan förstå att ni män saknar eftersom den fick jag ju av barnet...låter konstigt kanske...en annan orsak var även att jag kände mig så annorlunda "där nere" ( om ni förstår vad jag menar :). jag hade ingen sexlust alls på jätte länge o det var ju skit jobbigt för samtidigt så ville jag så gärna men hade inte lusten, allt präglades runt detta lilla barn o hemmet mm att mannen hamnade lite i skymm undan., jag kände mig även dåsig hela dagarna, hamnade väl lite i en depp ett tag o saknade tiden då jag väntade barn för då var jag ju på närsomhelst o gärna flera ggr om dan men då var det han som sa stop istället...trodde att det kunde skada barnet mm, fick överbevisa att det inte alls var skadligt..